Nem tudom mi történt....

Sógor Vendéglő BudapestSógor Vendéglő Budapest a térképen

Gyenge 2014. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. november 1.
Átlagos hétvége, asztalfoglalás 13.00-ra, 13.45-kor elfogyott a türelmem, és szóltam, hogy hahó itt vagyunk. Jött is egy joggingos hölgyike pincérnek beállítva. Nagy reményekkel rendeltünk, noha kérdéseinkre vagy nem tudott a "felszolgáló" válaszolni, vagy úgy kezdte mondanivalóját, hogy "szerintem....". Az ételekre kb. 1 órát vártunk, addig számtalan léggyel ismerkedtünk, az zavart igazán, amikor a szememet akarták kibökni. Étkezés közben egyszercsak egy felszolgáló ruhába öltözött felszolgáló megkérte egyikünket, hogy álljunk fel, mert az udvari hangszórót akarja bekapcsolni, ami a sarokban van és nem éri el. Az ételről kb. annyi, hogy ár/érték arányban átlagos, semmi több. 15 éve többször ebédeltünk, vacsoráztunk itt, hát mit ne mondjak, változott. Nem kicsit, nagyon. Sajnos negatív irányba!!! Nagyon sajnálom, szerettem volna pozitív dolgokat írni, nem tudok. Többször nem próbálkozunk a Sógorral. Sajnálom....

Sógor Vendéglő további értékelései

2021.05.02a párjával
Mai napon elvitelre rendeltem csülköt pékné módra, ami csülökbőr és csülökmócsing pörkölt volt pár kocka krumplival. Telefonon jeleztem a problémát, mire azt a választ kaptam, hogy náluk ez az étel ilyen, ha nem tetszik menjek MÁSHOVA. A korábbi tapasztalataim pedig, hogy a berendezés 70-s évek...
2019.09.01családjával
Megmondom őszintén én nem szoktak véleményt írni soha , de ami velünk történt ebben az Étteremben úgy döntöttem ezt mindenképpen elpanaszolom! 2019.08.31-én Szörnyű élményben volt részünk! Kezdeném azzal hogy, mostanság nem sűrűn járunk Étterembe, de,kivételt tettünk és asztalt foglaltattunk...
2016.02.06családjával
Kedves kis lakótelepi helységekből átalakított étterem ami egy családi ebéd elfogyasztására ideális.Finom és reális árú ételek és kedves kiszolgálás.A kötött panel struktúra ellenére családias hangulatú berendezés és helyiségek. Sajnos vasárnap a parkolás kicsit körülményes de megoldható.