Népszerű találkozóhely

Stex Ház Étterem BudapestStex Ház Étterem Budapest a térképen

2014. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2014. május 10.
A Stexben eddig 4-5 alkalommal jártam. A legutóbbinak az volt az apropója, hogy egyik barátnőm születésnapját ünnepeltük meg, a munkatársakkal, barátokkal ide szerveztünk meg egy közös beszélgetős, köszöntős vacsorát. A pinceszinten lévő különteremben kaptunk helyet, amelyet az utcaszinten lévő földszintről csigalépcsőn lehet megközelíteni. Ez praktikus megoldás volt, mert így eléggé el lettünk szeparálva a többi vendégtől, és a nagy társaságunkkal és az ünnepléssel nem zavartunk másokat sem.
Svédasztalos étkezés volt, amely hidegtálakat tartalmazott. Árban budapesti középkategóriás. A hely szerintem hangulatos, a pincérek fiatalosak, kedvesek voltak, bár nem mindig voltak elérhetőek, és nem is a leggyorsabbak, de összességében egy kellemes hely. Ez inkább egy sörözős, beszélgetős hely, nem az étkezésen van itt a hangsúly.
Mivel elég népszerű a söröző, főleg nagyobb társasággal ajánlatos előre asztalt foglalni. Mi jártunk már úgy, hogy péntek estére nem tudtak szabad asztalt biztosítani, túl későn kapcsoltunk...
Stex Ház Étterem Budapest - Étlap/itallapStex Ház Étterem Budapest - Külső képStex Ház Étterem Budapest - Külső képStex Ház Étterem Budapest - Külső képStex Ház Étterem Budapest - Étlap/itallapStex Ház Étterem Budapest - Külső képStex Ház Étterem Budapest - Külső képStex Ház Étterem Budapest - BelsőStex Ház Étterem Budapest - BelsőStex Ház Étterem Budapest - BelsőStex Ház Étterem Budapest - Külső képStex Ház Étterem Budapest - Külső képStex Ház Étterem Budapest - Étlap/itallap

Stex Ház Étterem további értékelései

2021.08.22csoporttal
Réges régen már voltam itt egy középiskolai osztálytalálkozón. Akkor nem figyeltem oda a helyre, de most tudtam, leírom, hogy itt jártam. Egy volt általános iskolai osztályom hívott meg. Ilyen találkozásokhoz tökéletes a hely ... ha csak egy csapat jön össze és amúgy üres az étterem. 2...
2018.12.28a párjával
Nem először jártunk a Stex-ben, de valahogy mindig úgy jött ki a lépés, hogy a hozzánk közelebbi "törzshelyünk" tele volt, és valahol csak kell ebédelni/vacsorázni. Itt mindig volt számunkra hely, legutóbb is. A sört helyben főzik, van másmilyen is, az étlap bő választékkal rendelkezik, a...
2018.08.29egyedül
Ma célzottan ide mentem, de nem az itteni ajánlások, hanem az elég jó emlékek miatt. Évekig dolgoztam az utca túloldalán, gyakran voltam itt látogató valaha. Akár ebéd, akár baráti találkozó, többcélú a hely. Most, dz. 14 óra után nagyrészt kihalt, talán az ebédroham már elmúlt. de menü még...
Fried Kastély Hotel Simontornya - Legjobb ár
Fried Kastély Hotel Simontornya
Thermal Panzió Igal - Pihentető hétköznapok fürdőbelépővel
Pihentető hétköznapok fürdőbelépővel
Thermal Panzió Igal
Silver Hotel Hajdúszoboszló - Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére
Senior csomag nyugdíjas igazolvánnyal rendelkezők részére