Az elsőből az utolsó!

Trattoria Venezia BudapestTrattoria Venezia Budapest a térképen

Gyenge 2015. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. szeptember 27.
Niylván nem erről van szó, nem lesz utolsó, de tekintve, hogy én az ittjártam-listát szeretem használni és többször segített már, nagy csalódás volt ez az étterem.
Igazság szerint eleve bosszantott, hogy most egy olyan étterem van az első helyen a listán, aki egyáltalán nem is foglalkozik ezzel a listával, hiszen semmit nem adott meg magáról a bemutatkozóban. Semmit, se cím, se telefonszám, se egy menjetek a fenébe, semmi. Az itt jártamosoknak el kellene gondolkodnia, hogy azért minimális elvárásnak tegyen eleget az üzemeltető, ha a lista első tíz helyéree kerül.
Na mindegy, attól persze még lehett volna jó az étterem.
Kezdjük azzal, hogy a nyolcadik kerületben, a körúton, a terasz-rész használhatatlan az iszonyú benzingőz és zaj miatt.
Belépéskor engem elborzasztott ez a giccsparádé, annyira eklektikus ál-velencei volt minden. Hangulatról nem is beszélhetünk többé, legalábbis nekem nagyon nem jön be.
Mit rendeljünk egy olasz éttermben? Pizzát és tésztát természetesen...
Nos, a pizza rendben volt, és a készítése látványos is, ahogy pörgették a levegőben. Én gombás pizzát ettem, és nem lehett rá panasz, bár a tésztája kicsit kemény volt, ahhoz képest,ugye, hogy ez a legjobb étterem a városban. A tészta, amit a párom evett, viszont kifejezetten ízetlen és ragadós volt, más olasz éttermekben sokkal finomabb, viszont a tálalás szép volt.
A kiszolgálással már több volt a probléma, nagyon sokan voltak az étteremben (főleg külföldiek) és majdnem 1 órát vártunk az ételekre. Elnézést se kértek. A desszertre már nem maradt idő, a boroktól se voltam elájulva és a felszolgálónak fogalma se volt a borokról.
Nagyon nem jött be, nem ajánlom másoknak.

Trattoria Venezia további értékelései

2022.09.24a párjával
Először jártunk ebben az olaszos pizzériában, pedig már régóta szemeztünk a hellyel. Ahogy olvastam a korábbi kommenteket, nekem egyáltalán nem ez jött le. Gondolom időközben megújult a hely, az értékelések nem követték a változásokat. A kiszolgálás először kicsit olaszos volt, de aztán ahogy...
2019.11.09egyedül
Tenger gyümölcsei pizzát ettem itt háromszor is. A pizza mindig finom volt (amikor kaptam). A kiszolgálással csak először adódott problémám: leültem kora délutáni időpontban egy utcai asztalhoz, és senki nem jött oda vagy fél óráig. Eléggé furcsa érzés volt... Akkor csalódottan eljöttem. Utána...
2019.11.02családjával
Egy szép őszi szombaton finom pizzát kívántunk meg ebédre. Akkor tévedtünk be ebbe az étterembe, szerencsénkre. A hely hangulata nagyon kellemes, az étlap kifinomult, nehéz volt a választás! Almáink pizzák és tészta féléken kívül, különleges levesek és saláták, hal, hús és vega fogások közül...