Nem a várt élményt kaptuk

Trattoria Venezia BudapestTrattoria Venezia Budapest a térképen

Átlagos 2018. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. március 8.
Decemberben jártunk itt, egy program előtt vacsorázni. Már az érkezéskor nem éreztük túl jól magunkat, ez hogy az ajtóban kell ácsorogni, míg valaki hajlandó foglalkozni a betérő vendéggel, nem túl kellemes. Ez az érzésünk a későbbiekben sem múlt el. Azt gondolom azért mert az ember először van valahol, még ugyanolyan kedves és figyelmes kiszolgálásban kellene részesüljön, mint az aki esetleg többször is járt már ott. Így lesz belőle visszatérő vendég, hát belőlünk itt nem lesz. Míg mi a székekre voltunk kénytelenek rakni a kabátunk, mert fogas nem volt a közelben, másokat körbeugráltak és elvitték a kabátjukat, vállfára akasztották. Csirkemellet ettem aszalt paradicsomos gorgonzola mártásban - finom volt, erre nem tudok rosszat mondani és a másik 2 étel, amit rendeltünk is finom volt családtagjaim elmondása alapján , mégis azt mondhatom ilyen rossz szájízzel még nem távoztunk étteremből. Ugyanakkor meglehetősen borsos összeget hagytunk ott.

Trattoria Venezia további értékelései

2022.09.24a párjával
Először jártunk ebben az olaszos pizzériában, pedig már régóta szemeztünk a hellyel. Ahogy olvastam a korábbi kommenteket, nekem egyáltalán nem ez jött le. Gondolom időközben megújult a hely, az értékelések nem követték a változásokat. A kiszolgálás először kicsit olaszos volt, de aztán ahogy...
2019.11.09egyedül
Tenger gyümölcsei pizzát ettem itt háromszor is. A pizza mindig finom volt (amikor kaptam). A kiszolgálással csak először adódott problémám: leültem kora délutáni időpontban egy utcai asztalhoz, és senki nem jött oda vagy fél óráig. Eléggé furcsa érzés volt... Akkor csalódottan eljöttem. Utána...
2019.11.02családjával
Egy szép őszi szombaton finom pizzát kívántunk meg ebédre. Akkor tévedtünk be ebbe az étterembe, szerencsénkre. A hely hangulata nagyon kellemes, az étlap kifinomult, nehéz volt a választás! Almáink pizzák és tészta féléken kívül, különleges levesek és saláták, hal, hús és vega fogások közül...