Barátnős ebéd

Trattoria Venezia BudapestTrattoria Venezia Budapest a térképen

Kiváló 2019. augusztusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2019. augusztus 26.
Igazából véletlenül jöttünk ide, mert egy másik helyre szerettünk volna menni, ami zárva tartott szabadság miatt. De milyen jól jártunk! Nem voltam eddig még ebben az étteremben, de remélem hamarosan visszatérek. Hárman érkeztünk, limonádékat rendeltünk, majd nagy gondolkodás után tésztákat. Ketten Penne Parmat kértek, állítólag minden rendben volt, ízlett nekik, én pedig Tagliolini aglio olio garnélarákkal-t ettem. Úgy voltam vele, ha már étterembe vagyok olyat egyek, amit otthon ritkán. Ízlett, jó fokhagymás volt, de nem túlzottan. A garnéla is ízlett benne. Örülök, hogy ezt választottam. A pincérek gyorsak és nagyon kedvesek voltak. Lehet hamarosan visszatérek ide a barátnőmmel.

Trattoria Venezia további értékelései

2022.09.24a párjával
Először jártunk ebben az olaszos pizzériában, pedig már régóta szemeztünk a hellyel. Ahogy olvastam a korábbi kommenteket, nekem egyáltalán nem ez jött le. Gondolom időközben megújult a hely, az értékelések nem követték a változásokat. A kiszolgálás először kicsit olaszos volt, de aztán ahogy...
2019.11.09egyedül
Tenger gyümölcsei pizzát ettem itt háromszor is. A pizza mindig finom volt (amikor kaptam). A kiszolgálással csak először adódott problémám: leültem kora délutáni időpontban egy utcai asztalhoz, és senki nem jött oda vagy fél óráig. Eléggé furcsa érzés volt... Akkor csalódottan eljöttem. Utána...
2019.11.02családjával
Egy szép őszi szombaton finom pizzát kívántunk meg ebédre. Akkor tévedtünk be ebbe az étterembe, szerencsénkre. A hely hangulata nagyon kellemes, az étlap kifinomult, nehéz volt a választás! Almáink pizzák és tészta féléken kívül, különleges levesek és saláták, hal, hús és vega fogások közül...