Olasz ételek a főváros szívében

Trattoria Za-Za Étterem BudapestTrattoria Za-Za Étterem Budapest a térképen

Átlagos 2019. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. november 30.
Pár napot Budapesten töltöttünk, és átnézve a közelben lévő éttermeket értékelések alapján ez tűnt a legszimpatikusabbnak. A teraszon ültünk le, mert szeptember ellenére nagyon kellemes idő volt még este is. A pincér viszonylag hamar megjelent az asztalunknál, ki is kértük az italokat, az ételre viszont nagyon sokat kellett várnunk. Mellénk ült egy német pár, és annak ellenére, hogy később jöttek, hamarabb kapták meg a vacsorát. Körülnézve észrevettük, hogy leginkább külföldi vendégek vannak az étteremben, bár az árak színvonalát tekintve ez nem volt meglepő mert azok még Budapesthez képest is kicsit húzósak voltak és nem éreztem azt az Itáliai életérzést, amit az étterem neve, kialakítása, berendezése sugall mert az ételek szerintem elég átlagosak voltak.

Trattoria Za-Za Étterem további értékelései

2023.03.04a párjával
Hangulatos hely a belvárosban perfekt én az olasz konyhában inkább csak a pizzát preferálom, de az mindegyik hibátlan. Kedves kiszolgálás :)
2021.09.04a párjával
2021 szept 3.án késö délután tévedtünk az étterembe -a szomszédos gruz éttermet céloztuk meg elöször, de ott az asztali étlap magyarul és gruz nyelven volt, hiaba kértünk angol nyelvü etlap nem volt az asztalokon. Igy választásunk a szomszédos Trattoria za-za étteremre esett. A kiszolgálás gyors...
2019.02.24egyedül
Ez egy teljesen véletlen mellényúlás vagy mellélépés volt a részemről. Az itteni meglepően jó értékeléseket olvasva hétköznap ebédidőben a Paprika Jancsi Étterembe indultam, sőt, azt hittem, oda is mentem be, erre már bent kiderült, hogy egy ajtóval eltévedtem, és az a szomszédos Za-Za étterem,...