Csalódás minden téren

Trófea Grill Étterem - Király utca BudapestTrófea Grill Étterem - Király utca Budapest a térképen

Gyenge 2016. májusban, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2016. május 17.
13 fős társasággal voltunk itt szülinapot ünnepelni május elején egy pénteki napon. 21:00-tól volt lefoglalva az asztal, ám érkezésünkkor még meg sem volt terítve, székek hiányoztak, stb... Miután le tudtunk ülni, negyed órát vártunk mire odajött a pincér felvenni az italrendelést, majd ismét negyed óra volt mire meg is kaptuk őket, így az első pohár italt 21:30 után sikerült meginnunk. Az est további részében a pincért vadásznunk kellett, aki a megrendelt italokat vagy hiányosan vagy egyáltalán nem hozta ki. A születésnapi tortát kértem hogy a megbeszélt időpontban hozzák ki, akkor mindenki az asztalnál lesz. Ez is 10 perccel csúszott, és a gyertyák már félig le voltak égve...
Az ételek vagy ki voltak fogyva, vagy kígyózó sor volt előtte. Mikor hozzájutottunk az ételekhez, azoknak kinézete és állapota igencsak kívánni valókat hagyott maguk után.
A grill a sor ellenére gyorsan elkészült, ám ez az étel rovására ment, a szénné égett, laposra szétfolyt grill sajtomat a kupac hús alá rejtették.
Mindezek végén a pincér közölte hogy a szervízdíj nincs benne az árban... Mire is kellett volna adnom? Ez nem az a kiszolgálás és színvonal volt, amit más Trófeában tapasztaltam.
Levelemre, amit a tulajdonosnak írhattam a honlapon keresztül, azóta sem reagáltak...

Trófea Grill Étterem - Király utca további értékelései

2023.10.28barátokkal
Barátom születésnapját ünnepeltük. Életem egyik legrosszabb élménye. Érkezésünkkor egy külföldi társaság ököllel ütötte a bejárati ajtót. Később egy csapatot ültettek mellénk akik behoztak egy üveg royal vodkát és totál részegre itták magukat majd az asztal alá hánytak. Mindeközben a...
2023.05.02családjával
Gyermekeim leptek meg ezzel a vacsorával az 50. szülinapomra. És valóban igazi meglepetés volt, mert nem számítottam erre a külön ajándékra. Egy kiváló fürdőzés után jöttünk ide. Maga a hely nem túl nagy, de a választék, a személyzet kiszolgálása, szíve, még a rohanásban is annál nagyobb. Kicsit...
2022.08.25csoporttal
Keresztelőre voltunk hivatalosak és az Étterem adott otthont a megvendégelésnek. Nagyon sokféle étel, finomabbnál finomabbak, az előételtől kezdve a desszertekig minden megtalálható volt. Nagyon kedvesen az asztalon kis falatkákat, frissen sült pizza kóstolót kínáltak, friss limonádéval. A...