Szülinap a Trófeában

Trófea Grill Étterem - Zugló BudapestTrófea Grill Étterem - Zugló Budapest a térképen

2013. márciusban járt ittÉrtékelt: 2013. április 20.
Nagyon felkapott,hangulatos hely. Az adott egységáron belül bármilyen mennyiségben lehet enni és inni. Igényesen feltöltött svédasztal,igényesen elkészített ételekkel. Bár tényleg nagy a választék, van párolt és nyers zöldség is magokkal, vegetáriánusként több vegán egytálételt kipróbáltam volna. Ennek hiányában csak rántott gombát ettem körettel.
Nem vegán párom nagyon meg volt elégedve a választékkal.
Nagyon kedves gesztus és szokás náluk,hogy lehet meglepetés tortát és felköszöntést kérni. Ilyenkor egy pillanatra elsötétül a terem, megszólal a zene,és hozzák is a szülinaposnak a tortát a többiek meg megtapsolják. Nagyon jó volt ezt megélni szülinaposként :)
Az asztalon elhelyezett értékelőlap kitöltésével pedig havonta sorsolnak ki egy 2 személyes vacsorát.
Trófea Grill Étterem - Zugló Budapest - Egyéb

Trófea Grill Étterem - Zugló további értékelései

2022.04.10gyerekekkel
Hatalmasat csalódtam és felháborodtam!!! Tegnapi nap voltam családommal 6 fő . Este 21 órára kaptunk időpontott . Megérkeztünk megkaptuk az asztalunkat . Ami jelzem 4 főre lenne kényelmes. Mi 6 főre kaptunk 4 főset. Na elindultunk ételért. Akkor jött az igazi csapás . Hidegtál alig van Sushi...
2022.01.03barátokkal
Pár barátommal itt ünnepeltem a szülinapomat.A személyzet nagyon kedves és udvariasak voltak. Mindenki nagyon jól érezte magát. Biztos hogy megint visszafogunk térni. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
2021.12.03a párjával
Hosszú ideig zárva volt, még a járvány miatti kötelező időn túl is. Megnyitott. A belső tereken is látszik a frissülés, de enneél többet ér, hogy a pincérek kedvesebbek, a kiszolgálás figyelmesebb, végre lehet bankkártyával is fizetni. Az ételkínálat a "csendesebb" első ebédturnusban is...