Első alkalommal már feltűnt, hogy annál kisebb papírszalvétát még sehol nem láttam mint ami ott van, egyrétegű, kb. fél papír zsebkendő méret és mivel nem volt nálam papír zsebkendő kénytelen voltam a másik asztalról elvenni ezt az ún. szalvétát, ami helyett esetleg javaslom a kb. 5 cm átmérőjű kör alakú papír poháralátétet bevezetni az még ennél is kisebb lenne :), vagy alternatív megoldásként tájékoztatni a vendégeket, hogy ne felejtsenek el papírszalvétát vinni magukkal. Vizet soha nem hoztak, külön szólni kellett miatta, pohár néha volt az asztalon. Tegnap ( szept. 26. ) bár 2 nappal előre jeleztem, hogy szénhidrát csökkentett menüt kérek, megint nem vett észre a felszolgálónő, pedig újságot tartottam a kezemben amit ki is olvastam. Kénytelen voltam megkérdezni tőle: lehet-e rendelni? Majd ezek után a másik felszolgáló kihozta a levesemet, gulyáslevest és amikor szóltam neki hogy nem ezt kértem, közölte más nincs. Utánam több vendég is érkezett, ők előbb megkapták az ételt mint én. A főételt, a rántott sajtot hidegen kaptam, mert azt is elfelejtették kihozni és mire észrevették már kihűlt, villát külön kellett kérnem hozzá mert csak 2 db kés és egy kanál volt az asztalon, papírszalvéta egyáltalán nem volt. A desszert ami kb. egy mignon nagyságú valami, szintén nem az volt ami a megrendelt menühöz járt volna, ezzel már az előző napon is így jártam, desszertnek 1 db mézespuszedlit adtak :), miközben a szemem láttára vitték ki az étlapon feltüntetett pudingot a később, már utánam érkező vendégeknek. A használt tányérokat sem vitték el az asztalról. Na az ilyen felszolgálói magatartásformák miatt sokan eleve nem mennek olyan helyre ahol pincér kiszolgálás van. Nem teszik ki magukat a pincérek hangulatainak, figyelmetlenségének, kénye-kedvének, annak, hogy sok esetben tudomást sem vesznek a vendégről. Sokkal korszerűbb és gyorsabb az önkiszolgálás, így a folyamatból kizárható a pincérek vendégalázó viselkedése. Azzal már meg sem próbálkoztam, hogy odahívjam a pincérnőt az asztalhoz hogy fizethessek, úgysem jött volna oda, náluk a vendégnek kell a pulthoz mennie ha fizetni akar. A néhány alkalommal amikor ott voltam már 1/4 3h-kor csak az egyik menü volt elérhető, vagy el lehetett menni máshova. Szóval ezen a helyen nagy a körítés, hogy azt a látszatot keltsék van színvonal is, de ilyen kiszolgálás mellett ez egy színvonal nélküli átverés.