Igazi kulináris élmény-kerthelységben

Új Tündérkert Étterem & Kávéház BudapestÚj Tündérkert Étterem & Kávéház Budapest a térképen

2016. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. május 5.
A Tündérkert étterem kerthelységben, óriás gesztenyefák tövében ebédeltünk minap a párommal. Gyönyörű környezetben igazi kulináris élményben részesültünk. Néhány éve ismerjük az éttermet, a házassági évfordulónkat ünnepeltük náluk. A különleges ételékre és minőségi italokra valahogy mindig könnyű visszaemlékezni.. Idén áprilisban már gyönyörűen ragyogott a nap, így az étterem felé kanyarodva reméltük, hogy már kint lesznek az asztalok. Nem csalódtunk. Kedves, készséges pincér fogadott bennünket. A kínálat bővült a hagyományos magyar ételek mellett, kímélő fogások közül is lehetett válogatni. Ízvilágban gazdag magyar pálinkák sem hiányoztak, mint ahogy a frissen csapolt sör vagy házi limonádék sem. A főételekre várni kellett. Harcsát- zöldséges mozarellával sütve paradicsomos rizottóval és Hercegnő módra elkészített fogast kóstoltuk meg. Az adagok bőségesek voltak, a tányéron lévő finomságok abszolút összeilletek, így az elején magasnak tűnő árak étkezés után kicsit barátságosabbnak tűntek. Találó választásnak bizonyult a habkönnyű francia csokoládé fondant desszert, a tündérhajas sajttortáról pedig eldöntöttük, hogy ez lesz a következő választásunk.

Új Tündérkert Étterem & Kávéház további értékelései

2019.07.18barátokkal
Tökéletes helyszínt találtunk kislányom ballagásának megünnepléséhez. A személyzet rendkívül kedves és segítőkész volt, a helyszín gyönyörű, főleg a kinti kert része az étteremnek. Az asztalunk ízlésesen, az ünnephez igazodva fel volt díszítve színes szalvétákkal, virággal. Az ételek különlegesek...
2019.06.26csoporttal
Tökéletes esküvői helyszínt sikerült találnunk az étteremben. Nagyon kellemes környék. (nem mellesleg mindenhez közel: templom, házasságkötő terem, csoda szép park) Maga az étterem és a kis kerthelyisége is csoda hangulatos. Kicsit nehezen indult az előkészítő egyeztetés, de a végeredmény...
2018.03.10üzleti partnerrel
A napokban harmadik alkalommal jártam az étteremben. Pár év eltelt az utolsó látogatásom óta. Most kisebb társasággal voltunk, több generáció vacsorázott együtt. A nagyteremben kaptunk asztalt, csak mi voltunk. A felszolgáló fiatalember rendkívül segítőkész és udvarias volt. Meglepetést...