Jobb sorsra érdemes

Vagon Étterem BudapestVagon Étterem Budapest a térképen

Gyenge 2014. decemberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2014. december 22.
Családommal érkeztünk a Vagonba, hogy valami finomat ebédeljünk. tetszett a szokatlan miliő ezért esett a választás erre a helyre. A mosolytalan fiatal pincér mint egy fadarab, úgy nézte végig hogyan foglalunk helyet a gyerekekkel. A kabátjainkat nem tudtam hova tenni ezért megkérdeztem mit javasol. A fejével mutatta, hogy hol vannak a fogasok. Ez a cseppet sem barátságos fogadtatás megadta az alaphangot de nem hagytam, hogy elrontsa a kedvünket.
Egy pizzát választottunk a gyerekeknek, magunknak pedig gnocchit.Elég sokat vártunk rá de végül megérkezett. A pizza finom volt, a házi gnocchi is, ám szerintem még egy gyerek se lakna jó azzal az adaggal, amit kaptunk. Nevetségesen kevés volt.
A pincér gépiesen, érzelemmentesen végezte a munkáját. Igaz minek is strapálja magát hiszen a 10% szerviz díj úgyis benne van a számlában. Én jobban szeretem azokat a helyeket, ahol akkor adok borravalót ha megérdemli a kiszolgálás. A női mosdóban a törölköző koszos, szappan sem volt... Kifelé menet a pincér már elköszönni is elfelejtett. Jobb sorsra érdemes hely. Egy kis odafigyeléssel, lelkes személyzettel jó is lehetne.
Tisztaság:Gyenge

Vagon Étterem további értékelései

2022.10.13családjával
Esti moziprogram - Szia, életem! - egy plázában. Kis idő múlva a főhős elmegy vacsorázni a kisfiával, és egy vasúti kocsiból kialakított étteremben eszik a pizzát. Meglepődtünk, hiszen pont onnan jöttünk, a mozi előtt a Vagon Étteremben vacsoráztunk. Hát ez a koincidencia - a véletlenek...
2022.09.09egyedül
Eszembe jutott a régii, jó vagon a Városligetben. Az a gyönyörű, békebeli, díszes étkezőkocsi, ami ott állt a közlekedés múzeum mellett, és mi, kamaszkorunkban, mint egy szent helyre, úgy jártunk oda... nos ez a vagon s hasonló célokat szolgál itt a Déli pályaudvarnál, csak sokkal puritánabb. És...
2022.07.15a párjával
Már voltam ezen a helyen úgy 3 éve, akkor nagyon tetszett :) Most láthatóan mások voltak a személyzeti alkalmazottak....az ő viselkedésük azért hagyott némi kivetnivalót :) Az étel bőséges volt és finom, a hely szép még mindig. Viszont....ugyan van egy felszerelt klíma a bejáratnál, de az...