Kiváló konyha - hangulatos hely

Vasmacska Terasz BudapestVasmacska Terasz Budapest a térképen

Kiváló 2018. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. augusztus 11.
Ha nyár - akkor teraszos, kertes étterem! Ennek jegyében kerestünk a közelben vasárnap ebédre éttermet, amikor felfedeztük ezt a helyet. Kicsit kalandos oda jutni, a Campona környékén az összes Duna partra lejáró utat most felbontották, behajtani tilos mindenfelé. Biciklivel a legideálisabb, a kerékpárút közvetlen mellette halad el.

Már amikor beléptünk, akkor éreztük, hogy ideális hely egy nyári étteremre, közvetlen a Duna parton, hajókikötő pontonnal, panorámával a csepeli oldalra, mellette yacht kikötővel.
A hely nem csak étterem, hanem esti táncos koncerteket is rendeznek, "időtálló" nemzedéknek is, és vannak nemzeti ételes napok, pl. mikor ott voltunk egy görög nap következett.

Ettünk egy húslevest, egy halászlét, egy fish&chips-et és egy ropogós malaccsülköt. Az ételek kifejezetten finomak voltak, a halhoz adott mártás nagyon jól fűszerezett, és ízlésesen voltak tálalva. Nagy halászlé kedvelők vagyunk, megállapítottuk, hogy ez a halászlé országosan is az elsők között van.
A kánikulában direkt jólesett, hogy az árnyékos teraszon lenge szellő fújdogált, étkezés előtt vagy után ki lehet ülni a partra nyugágyakba elfogyasztani italokat, vagy kávét.
Az étlap készítésénél nem estek abba a hibába, hogy nagy választékot tartsanak nagy nyersanyag készlettel, amiből általában valami hiányzik, inkább specializálódtak pár közkedvelt de nem szokványos ételre és azt kiválóan készítik el.
A felszolgálók kifejezetten kedvesek voltak, az ételek hamar elkészültek. A teraszon az asztalok szellősen vannak elhelyezve, a vendégek nem zavarják egymást.

Az étterem neve megtévesztő, mert nem csak terasza van, hanem télen fedett étterem is, illetve téli panorámás terasszal is rendelkeznek.

Mint kiderült tulajdonos váltás volt az elmúlt évben, és a jelenlegi csapat a szakma berkeiből került oda, ami látszik a munkájukon.

Ide is visszatérünk még, gratulálunk nekik!

Vasmacska Terasz további értékelései

2024.02.28egyedül
Kedves és gyors felszolgálás, tálalásban és minőségben is kiváló ételek, figyelmes személyzet.
2023.07.21kollégákkal
Hat fős társasággal jártunk itt hétköznap dél után nem sokkal. Nem volt tömeg, inkább mondanám, hogy 2 asztalnál ültek. Egy középkorú unott férfi jött az asztalunkhoz, miközben tüntetőleg máshova nézett, az étlapot gyakorlatilag ledobta az asztalra. Nem vettük magunkra, kedvesen folytattuk a...
2023.06.19a párjával
Ma voltunk vacsorázni ketten a párommal. Én gombakrémlevest ettem a párom szegedi halászlevet evett. De kezdjük az elején. Az apperitif italunk bőven a leves felszolgálása után érkezett meg. De ezt még elneztük mert szép a kilátás. Mikor a levest megkóstoltuk akkor már kirajzolódott bennünk az,...