Mindig a legjobb! Örök kedvenc!

Vígvarjú Étterem BudapestVígvarjú Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2018. júniusban, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2018. június 16.
Vakvarjús törzsvendégként igazán öröm számomra, hogy egy ilyen előkelő környezetű "Vakvarjúban" ebédelhetek minden nap a belvárosban, megfizethető áron, fantasztikus ételeket, tekintettel arra, hogy a Vígvarjúban "DÉLI MENÜ"-vel várnak minden nap. A kiszolgálás profi és végtelenül kedves, mint minden Vakvarjúban! Köszönöm Vígvarjú!

Vígvarjú Étterem további értékelései

2022.03.27családjával
Közel hibátlan vacsora. Kicsit nézelődtem az éttermek élmezőnyében, hogy hol is rendezhetnénk meg egy jó kis családi születésnapot, és ezt választottuk. Méltóan szép környezet, rendkívül igényes pálinka- és borkínálat, ígéretes étlap... torta nincs, sebaj rendeltünk és hoztunk az Édes Sáriból. A...
2019.08.11a párjával
Házassági évfordulónk alkalmából látogatunk el a két éve nyílt étterembe, már Valentin Napon is el akartunk jönni, de a telt ház miatt nem tudtunk asztalt foglalni. A Vigadó egyébként is csodaszép épületében található, óriási belmagasság, főúri pompa hangulata van. Az ételek nagyon finomak, a...
2018.01.21családjával
Gyerek születésnapot mentünk ünnepelni ide. Két VakVarjút már ismertünk, így gondoltuk kipróbáljuk ezt az új éttermet is. Gyönyörű, patinás helyen, a felújított Vigadó épületében nyílt pár hónapja. Bár a gyerekek nagyon várták, hogy kenyérlángost egyenek, ez sajnos itt nem volt. Mint kiderült, ez...