Egyszer (de csak egyszer) érdemes mindenképp kipróbálni

Villa Bagatelle BudapestVilla Bagatelle Budapest a térképen

Átlagos 2015. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. február 11.
Rendszeresen járunk el a szépen felújított villa előtt, mindig kíváncsiak voltunk, vajon belülről milyen lehet a hely. Ma délután betértünk egy sütire és kávéra.
Alaposan végiggondolt, igényesen kivitelezett, barátságos hangulatú a hely; kellemes háttérzenével. A választék nem rossz, de igen "finomkodó", némileg sznoboknak való. A kínálatot ráadásul nem nevezném szélesnek, inkább hangzatosnak.
A választott sütemény rendkívül jó ízű volt, de legfeljebb kóstoló-adagnak nevezhető. (Az ára ennek ellenére húzós volt.) Egy csésze teáért 750 forint egy cseppet sem olcsó (de még mindig inkább ez, mint a 890 forintért (!) kínált limonádé...)
Mikor megérkeztünk, rajtunk kívül a helyiségben összesen még egy pár volt és egy ötfős társaság; bő egy órás ottlétünk alatt újabb vendég pedig nem érkezett. A környéket jól ismerjük, így tudjuk, hogy más cukrászdákban igenis van forgalom hétköznap délután is. Az árak és a választék megismerése után már értem, hogy miért pangott ennyire a hely.
Fizetéskor derült ki, hogy a felszolgálást eleve felszámolták. (Nem tudom, rajta volt-e az étlapon, mindenesetre mindkettőnk figyelmét elkerülte ez a tény, tehát nem volt "túlhangsúlyozva".) Nem igazán tetszett, hogy nem a mi döntésünk volt, mennyit hagyunk ott a személyzetnek.
Összefoglalva: egy látogatást mindenképp megért, a hangulata nagyon kellemes; de sem az étlap, sem az árak nem csábítanak arra, hogy újabb törzshelyünkké váljon a Villa Bagatelle. Kár, mert az alapadottságai nagyon jók...

Villa Bagatelle további értékelései

2016.12.28egyedül
A 12. kerületben, a Németvölgyi úton csodaszép kertben álló 3 szintes, tornyos, hófehér mesekastély a Villa Bagatelle. Az 1929-ben épült villát 2010-ben családi vállalkozás keretében alakították át, és nyitották meg, mint többfunkciós gasztronómiai komplexum. A földszinten a Brótpékség található,...
2016.04.05a párjával
Ezt egyszer mindenkinek ki kell próbálni. A zajos fővárosban igenis van olyan nyugodt hely, ahol elfeledheted a gondjaidat. Hogy Budán van a hegyen az némiképpen indokolja is a magas árakat. Nem lennének, ha mindenki drágának találná. Nekünk feltétlenül megtetszett a szombat délelőtt itt...
2015.07.21a párjával
vasárnap reggeliztünk itt. Kellemes, igényes, tiszta, udvarias kiszolgálás, úri közönség, stb. Nem olcsó, de a minőség tükrözi az árakat. Az én reggelim (ára : 2900.- ft.) debreceni sült kolbász,lágytojás,backen szalonna, pácolt friss koktélparadicsom, 2szelet sajtos-pirítóskenyér, kávé, 1dl...