Vörös Postakocsi Étterem BudapestVörös Postakocsi Étterem Budapest a térképen

Átlagos 2016. decemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. december 17.
Előre foglaltattam az interneten asztalt mert nem tudtam mennyire telített a hely. Mikor megérkeztünk negyed ház volt, de ettől függetlenül a foglalt asztal megvolt. Az ételek árához képest a mennyiség nagyon kevés, de a minősége nagyszerű volt és a kiszolgálás is udvarias és figyelmes volt. A mellékhelyiség igényes és tiszta.
Ha az ételek mennyiségét kicsit növelnék nagyszerű hely lenne. Főleg a köretre értem ezt ami pedig nem nagy bekerülési költség szerintem.

Vörös Postakocsi Étterem további értékelései

2020.01.07barátokkal
Január 2-án látogattunk az étterembe, 4 személy. Az idöpont választás valószinüleg nem volt a legjobb, délután 4-5 óra körüli. Ebben az étteremben még soha nem voltunk, sok jót olvastam róla ezért teszteltük kedves barátokkal. A konyha még nem volt felkészülve a vendégekre, sajnos amit...
2019.11.18családjával
Az esküvőnket ünnepeltük ebben az étteremben a hétvégén. Amikor kitűztük az esküvő időpontját, és kiderült hogy a helyszín a Bakáts tér, már tudtam hogy a vacsora csak itt lehet. Az első benyomás is nagyon jó volt, szakértő kezekbe kerültünk Csákváry János személyében, aki végig figyelmesen, de a...
2019.07.23barátokkal
Az a helyzet, hogy néha elegem van, de nagyon a műanyag evőeszközös éttermekből. Pláne akkor, ha elönt a "zöld-hullám". Ilyenkor - nem érdekel az ár - bemegyek egy normális étterembe és visszaszerzem elveszett lelki nyugalmamat. Hát most is ez történt. Ugyanis elindultunk a Ráday utcában -...