Egy tradicionális hely a város legnépszerűbb pontján

Vörös Postakocsi Étterem BudapestVörös Postakocsi Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2016. decemberben, kollégákkal járt ittÉrtékelt: 2017. január 23.
Céges vacsorához több ízben is foglaltattunk asztalt. Az elrendezés kényelmes és tetszetős volt. A kínálat most is bőséges és ínycsiklandó volt, mint más alkalommal is, a minőség kifogástalan. Udvarias, figyelmes a kiszolgálás.Szervezési téren azért még van mit fejlődnie a csapatnak. Külföldi partnereinket is gyakran visszük ide, nekik is nagyon tetszik a tradicionális magyaros konyha egyedi specialitásokkal fűszerezett kínálata. Eddig még sosem csalódtunk.

Vörös Postakocsi Étterem további értékelései

2020.01.07barátokkal
Január 2-án látogattunk az étterembe, 4 személy. Az idöpont választás valószinüleg nem volt a legjobb, délután 4-5 óra körüli. Ebben az étteremben még soha nem voltunk, sok jót olvastam róla ezért teszteltük kedves barátokkal. A konyha még nem volt felkészülve a vendégekre, sajnos amit...
2019.11.18családjával
Az esküvőnket ünnepeltük ebben az étteremben a hétvégén. Amikor kitűztük az esküvő időpontját, és kiderült hogy a helyszín a Bakáts tér, már tudtam hogy a vacsora csak itt lehet. Az első benyomás is nagyon jó volt, szakértő kezekbe kerültünk Csákváry János személyében, aki végig figyelmesen, de a...
2019.07.23barátokkal
Az a helyzet, hogy néha elegem van, de nagyon a műanyag evőeszközös éttermekből. Pláne akkor, ha elönt a "zöld-hullám". Ilyenkor - nem érdekel az ár - bemegyek egy normális étterembe és visszaszerzem elveszett lelki nyugalmamat. Hát most is ez történt. Ugyanis elindultunk a Ráday utcában -...