Vörös Postakocsi Étterem- több mint ami elvárható

Vörös Postakocsi Étterem BudapestVörös Postakocsi Étterem Budapest a térképen

Kiváló 2019. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. november 18.
Az esküvőnket ünnepeltük ebben az étteremben a hétvégén. Amikor kitűztük az esküvő időpontját, és kiderült hogy a helyszín a Bakáts tér, már tudtam hogy a vacsora csak itt lehet. Az első benyomás is nagyon jó volt, szakértő kezekbe kerültünk Csákváry János személyében, aki végig figyelmesen, de a szakértelmével támogatva segített bennünket a menü kiválasztásától a torta rendelésén át a terítésig mindenben. Nagyon szépen előkészítették a termet a vendégek fogadásához.Kedves a kiszolgálás, az étel és ital bőséges, és nagyon finom volt. Mindenki nagyon jól érezte magát, és elégedetten távozott. Biztos hogy visszajövünk még, és másoknak is ajánlani fogjuk. Nagyon hálásak vagyunk, hogy közös életünk első napján hozzájárultak ahhoz, hogy az tökéletes legyen.

Vörös Postakocsi Étterem további értékelései

2020.01.07barátokkal
Január 2-án látogattunk az étterembe, 4 személy. Az idöpont választás valószinüleg nem volt a legjobb, délután 4-5 óra körüli. Ebben az étteremben még soha nem voltunk, sok jót olvastam róla ezért teszteltük kedves barátokkal. A konyha még nem volt felkészülve a vendégekre, sajnos amit...
2019.07.23barátokkal
Az a helyzet, hogy néha elegem van, de nagyon a műanyag evőeszközös éttermekből. Pláne akkor, ha elönt a "zöld-hullám". Ilyenkor - nem érdekel az ár - bemegyek egy normális étterembe és visszaszerzem elveszett lelki nyugalmamat. Hát most is ez történt. Ugyanis elindultunk a Ráday utcában -...
2019.02.20a párjával
Valentin nap alkalmából mentünk vacsorázni az étterembe, már többször elsétáltunk előtte, most jött el az idő a kipróbálására. A Krúdyról elnevezett marhahúslevessel kezdtem, feleségem erdei gomba capuccinót kért. A marhahúsleves maga volt a tökély, a Szindbád című film jutott eszembe, ahogy...