A vonat-birodalom

Magyar Vasúttörténeti Park BudapestMagyar Vasúttörténeti Park Budapest a térképen

Kihagyhatatlan 2016. áprilisban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2016. május 7.
Minden évben augusztusban ellátogatunk ide a nemzetközi ásványkiállítás idején, s ha már itt járunk, természetesen nemcsak a kristályokat, drágaköveket nézzük meg, hanem a helyszínül szolgáló vasúttörténeti emlékeket is. Legutóbb egy szép tavaszi szombaton jöttünk el barátokkal, gyerekekkel. Ez a park nem egyáltalán nem múzeum jellegű, hanem sokkal inkább egy élménypark, ahol nagyszerűen szórakozhat minden korosztály.
Nemcsak nézelődni lehet, hanem személyesen megtapasztalni a "kalandokat". Utaztunk a kisvasúttal (természetesen több kört is, mert mindegyik mozdonyt ki kellett próbálni), kipróbáltuk a vasúti fordítót, a hajtányt, leteszteltük az étkezőkocsit, megnéztük a vasútmodelleket és a számtalan kiállított mozdonyra is felmásztunk, minden létező kart elfordítottunk, minden gombot benyomtunk rajtuk. A régi gőzmozdonyon nem volt alkalmunk utazni, mert arra nagyon sokan vártak. A parkban egy árnyékos, füvesített játszóteret is kialakítottak, a gyerekeknek ez is nagyon tetszett.
Remek hely, jó szívvel ajánlom, és a belépő is vállalható, bár a gőzmozdonyra és a kisvasútra külön jegyet kell vásárolni. Tipp: ha a kisvasútra 10 jegyet vásárolunk egyszerre, akkor kapunk ajándékba +2 jegyet, amelyet akár később is fel lehet használni.
Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - EgyébMagyar Vasúttörténeti Park Budapest - EgyébMagyar Vasúttörténeti Park Budapest - EgyébMagyar Vasúttörténeti Park Budapest - EgyébMagyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest - Magyar Vasúttörténeti Park Budapest -

Magyar Vasúttörténeti Park további értékelései

2023.08.30egyedül
Érdekes
Felmenőim között számtalan vasúti tiszt akadt a Monarchia meg Nagymagyarország területén, de még a keresztapám is masiniszta volt, a stepnagyapám meg járműjavítós. Én is a MÁV kórházban tengettem kora ifjúságomat, meg a szombathelyi Haladásban sportoltam. Ennyi elég is a vonzalomhoz. De a...
2016.07.10kollégákkal
Kihagyhatatlan
Kellemes és érdekes hely. Hat-nyolc óra tovarepül, és már zár is a park. Hihetetlen mennyiségű látnivaló van és persze a történelem is szembe jön velünk.Karbantartott és állandóan fejlesztett park / múzeum. A gyerekek "paradicsoma",és a mozdony fan-oké is, van kisvasút ami körbevisz, kézihajtány,...
2016.05.06gyerekekkel
Ide csak akkor látogass el, ha jó az idő és sok memória van a fényképezőgépedben. Hogy én ide csak most jutottam el! A disznótoros kolbászfelsztiválra jöttünk és csak úgy "mellékesen" tekintettük meg a Magyar Vasúttörténeti Park-ot. Ez valami csodálatos múzeum. Minden elismerés a kitalálóknak,...
Caramell Premium Resort Bük, Bükfürd? - Caramell a legjobb áron
Caramell a legjobb áron
Caramell Premium Resort Bük, Bükfürd?
Hotel Elixír Mórahalom - 2 éjszakás ajánlat
2 éjszakás ajánlat
Hotel Elixír Mórahalom
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással