Varázslatosan szép fürdő

Gellért Gyógyfürdő és Uszoda BudapestGellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest a térképen

Érdekes 2018. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. június 14.
Csodálatos a fürdő hangulata, gyönyörű az egész épület és a szabadtéri rész is.A termál fényűző, a díszítés Zsolnay csempe és mozaik...100 éve még tudták mi a szép.Az egykori férfi részleg szebb mint a női, a nőit teljesen fel kellett újítani a II. Világháború után és sajnos nem lett olyan szép mint eredetileg.
A kinti hullám medence fantasztikus, isteni jó szórakozás az óránként 20 perces hullámfürdő, van benne erő.A kinti faépületben lévő szauna nagyon jó, forró. A mellette lévő merülő dézsa isteni – jéghideg.
A benti szauna nem igazán nyerte el a tetszésünket, fura, hogy minden fal csempézett, ami ráadásul nagyon forró, ha véletlen hozzá ér az ember, éget.A benti részen vannak a gőzkamrák, talán ez tetszett a legjobban. Olyan erőteljes a gőz, hogy a páromat alig láttam...pedig mellettem ült.A termál medencék nagyon kellemesek, lehet relaxálni, vagy halkan susmutolni.A büfé túlárazott, külföldi vendégekre van beállva. Amikor beléptünk alapból angolul szóltak hozzánk.Miután kiderült, hogy magyarok vagyunk, pozitív, hogy nagyon udvariassak voltak velünk.A melegszendvics nagyon finom volt, de az fura, hogy csak kártyával lehet fizetni...mehettünk vissza érte az öltözőbe.
A benti rész kissé labirintus szerű, kellett idő mire feltaláltuk magunkat. Különös megoldás, hogy a termál medencékhez a masszírozó helyiségek melletti keskeny átjárókon lehet eljutni. Jó láthatóan ki lehetne írni mi merre van – magyarul is – mint pl.: a Rudasban.
Az úszómedencét nem használtuk, mert sokan voltak benne és elég kicsi.
A vendégek 90%-a külföldi, amit úgy lehet kikerülni, hogy a magyar vendég oda megy nyitásra.Mi így tettünk és nem bántuk meg, eleinte sok részen csak ketten voltunk, mire végeztünk ( 4-5 órát voltunk bent) már tömegnyomor volt.
Gellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest - Gellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest - Gellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest - Gellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest - Gellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest - Gellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest - Gellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest - Gellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest - Gellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest - Gellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest - Gellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest - Gellért Gyógyfürdő és Uszoda Budapest -

Gellért Gyógyfürdő és Uszoda további értékelései

2023.05.02családjával
Kihagyhatatlan
Gyermekeimmel voltam itt az 50. szülinapomon. Kellemes meglepetés volt, nagyon köszönöm ezt Nekik! Régebben már olvastam az itteni szolgáltatásokról, és már nagyon régen kislány koromban voltam itt, de csak a szálloda külön termében, egy rokonunk esküvői vacsorája kapcsán. Akkor emlékszem a...
2017.08.04egyedül
Összességében a Gellért Fürdőben tett látogatás szürreális élmény volt, bár az kétségtelen, hogy a 40 fokos trópusi hőségben kevés kellemesebb programot lehet elképzelni, mint egy remek fürdőben való felfrissülést és hűsölést. A Gellért a Széchenyi mellett a legnépszerűbb, évszázados múlttal...
2016.02.13a párjával
Kihagyhatatlan
Legutóbb december végén voltunk itt fürödni, a Zsigmondy kártyának köszönhetően már megfizethető az ár. Elegáns, szép fürdő, mintha egy fürdőmúzeumban lenne az ember. Télen nagyon hangulatos a kinti termál, tiszta időben szeretünk ott napozni. Óránként van vízi torna, amit igénybe szoktunk venni....
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással