Finom ételek, kellemes hangulat

Publo Étterem és Pizzéria CsákvárPublo Étterem és Pizzéria Csákvár a térképen

2019. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. július 14.
Egy késői ebédre tértünk be. Minden amit ettünk nagyon ízletes volt, és viszonylag hamar kihozták, de az adagok mennyiségét nem vitték túlzásba... Ezt azért merem ilyen határozottan írni, mert nem csak én ettem volna még, de a feleségem is gond nélkül elfogyasztott mindent, ami más éttermekben nem jellemző. A helyben készített és kemencében sütött pizza kínálat fantasztikus. A személyzet mosolytalan de precíz, szinte futólépésben közlekednek. A tisztaság rendben volt, bár a boxban lévő ülőpárnákra ráférne egy tisztítás. Az udvaron volt hely parkolni.
Publo Étterem és Pizzéria Csákvár - Étel/ital

Publo Étterem és Pizzéria további értékelései

2023.11.27családjával
2014-ben írtam utolsó értékelésemet a helyről, bár azóta többször voltunk (általában évi egy alkalommal biztosan elmegyünk), de eddig kb hozta közel azt a szintet amit megszoktunk tőlük. Úgy hirdetik, a hazai ízek mellett eredeti olasz pzzát (is) adnak. Na hazai ízt ne keressünk. Sajnos most...
2022.09.04a párjával
Átutazóban voltunk Csákváron, amikor rábukkantunk a Publo étteremre. Csákvár központjában, a templommal szemben található. Jól lehet parkolni is. Az étterem nagyon hangulatos, a kiszolgálás kiváló, az ételek nagyon finomak. Biztosan visszamegyünk! Én parmezános pankós csirkemellet ettem...
2022.03.10barátokkal
Szerintem összességében megér egy négyest mindenképpen. Az ember kimozdul itthonról, kirándulna egy jót, aztán faluról falura jár, amikor éhes lesz, mert mindenhol minden zárva van. És ez végre nyitva volt. A templom mellett van, két nagy parkoló is akad a közelben, nap szépen süt, kedvesen,...