egy kis western

Henryx Western City CsászárHenryx Western City Császár a térképen

Kihagyhatatlan 2018. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. január 10.
Nyáron látogattunk el Császárra, mert már sokszor hallottunk a western faluról. Már az meglepő, hogy nincsen belépő.. mégis minden annyira jópofa, hangulatos. Felszálltunk egy régi vonatra, telis teli régi ereklyékkel, képekkel.. nosztalgia vonat! :) Szuper!! Tényleg, mintha visszamentünk volna az időben. Az épületek fantasztikusak, volt szerencsénk egy előadáson is részt venni. Na hát azon annyit nevettünk, sőt a séta közben is jöttek és rögtönzött műsort adtak elő. Nagyon tetszett!! :D Beültünk meginni egy üdítőt, na az volt aztán a kiszolgálás! Le a kalappal a tulaj előtt! :) Nagyon cuki a kis csacsi az udvaron! :)
Henryx Western City Császár - Henryx Western City Császár - Henryx Western City Császár - Henryx Western City Császár - Henryx Western City Császár - Henryx Western City Császár - Henryx Western City Császár - Henryx Western City Császár - Henryx Western City Császár - Henryx Western City Császár - Henryx Western City Császár - Henryx Western City Császár -

Henryx Western City további értékelései

2023.09.29a párjával
Kihagyhatatlan
Aki szereti a vadnyugati stílust és hangulatot, az jó helyen jár! Az idei nyár egyik legcsodásabb napja volt az amit itt töltöttünk. Érdekes volt látni a rengeteg autót, de besétálva olyan hangulat fogadott, mintha egy szellemfaluban járnánk: sehol senki, egy lélek se. Már vártam mikor...
2023.09.10egyedül
Kihagyható
Nos, én ma megnéztem... elképzelni sem tudom, miért lelkesedtek, akik lelkesedtek ezért. Voltam a tordasi westernfaluban is, az sem a szórakoztatás magasiskolája, de ez a bepusztult, begazosodott, kopott, korhadt semmi, ami itt van Császáron, ez messze alulmúlja amazt. Ennek ellenére egy...
2023.08.23a párjával
Kihagyhatatlan
Eddig nem hallottam erről a helyről,pedig kihagyhatatlan. Igazi vadnyugatot árasztó hely. Mindenkinek látnia kell.