Tartva a színvonalat

Texas Étterem Saloon CsávolyTexas Étterem Saloon Csávoly a térképen

Kiváló 2020. júniusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2020. június 20.
Pénteki ebédre álltunk meg as 55-ös út melletti csárdában. Asztalt egy órával érkezés elött foglatunk. Jól tettük, mert a teraszon telt ház volt egy órakor. Aggódtunk a konyha kapacitása miatt, de a felszolgáló megnyugtató 20-30 percens várakozással biztatott, amit tartott is.
Az eröleves daragaluskával intenzív, falusi húsleves ízzel gyökérzöldségekkel remek kezdés volt. Az amúgy böséges étlap vegetarianus kínálatban kifejezetten szerény. Párom rántott sajtot, én gombát kértem. A böséges adagokat jól készült rizs illetve friss petrezselymes krumpli kisérte. A tartármártás harmonikus, éppen elegendö volt. Az uborka és káposztasaláta érett ízvilágù, optimális savasságú volt. Párom a kávét dicsérte, és a számlát az 5.900.- ft végösszeggel.

Texas Étterem Saloon további értékelései

2018.09.20gyerekekkel
Sokszor vacsorázzunk már itt. Családi rendezvènyeket is tartottunk már ebben az ètteremben. Gyakran rendelünk elvitelre. Eddig mèg sose kellett csalódnom a minőségben. Az adagok igen bősègesek, ès nagyon ìzletesek. A kiszolgálás első osztályú.
2018.06.30családjával
Hangulatos hely, nagyon finom ételek, emberes adagok. A kiszolgálás gyors; barátságos és szolgálatkész személyzet. Útközben Szeged felé álltunk meg a családdal (nagymamákkal) ebédelni. Az internetről néztem ki az éttermet. Kitűnő választás volt, bátran ajánlom mindenkinek, aki arra jár. Először...
2018.03.26családjával
Szuper hely, remek ételek bőséges adagokkal. Kedves kiszolgálás! Minden jó egy helyen! Bátran ajánlani tudom!! Családommal jártunk itt, egy kellemes vasárnapi ebédet fogyasztottunk el. Az asztalt előre foglaltuk.
Katarina Birtok Nemesnádudvar - Augusztus 20.
Augusztus 20.
08.15-20.
Katarina Birtok Nemesnádudvar
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással