Csopakon őket tartjuk a legjobbnak

Andi Grillkert CsopakAndi Grillkert Csopak a térképen

Kiváló 2018. júliusban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2018. július 23.
Maga a tulajdonos szolgált ki bennünket a nagyon hangulatos étteremben. Óriási a választék ételekben, italokban egyaránt. Külön gondot fordítanak a cukormentes és gluténmentes választék bővítésére. Érdemes elolvasni a naponta megújuló krétával írt ételajánlatokat is. A kor szelleméhez igazodóan természetesen nagy a választék a csirkéből készült különlegességek terén. A szép nagy adagokat nagyon szépen tálalják. Saját kis borospincében kóstolhatunk igazi csopaki borokat. Azon kevés itteni vendéglők egyike, ahol elvitelre is árusítanak lédig nedűt a család díjnyertes boraiból. Bankkártyával és szép kártyával is van mód a fizetésre.
Andi Grillkert Csopak - Külső képAndi Grillkert Csopak - Külső képAndi Grillkert Csopak - EgyébAndi Grillkert Csopak - EgyébAndi Grillkert Csopak - Külső képAndi Grillkert Csopak - Külső kép

Andi Grillkert további értékelései

2019.10.19a párjával
Ha strandolunk mi a Balatonon strandolni legjobban Csopakon szeretünk. Gyönyörű a strandja. Finomak a csopaki fröccsök, de kiváltképpen az Andi nál. Remek olaszrizlingjét ajánlom mindenkinek. S ebédre se kell átmenni sehova, ha nem ssak egy olcsó menűre vágyunk együnk itt vmi szépet és finomat....
2019.07.24a párjával
Éhesek voltunk a párommal és valamilyen laktató ennivalót szerettünk volna enni. Imádjuk a pizzát, viszont az étlapon nem találtunk konkrét pizzát, csak úgynevezett "pizzakenyeret". Úgy voltunk vele, hogy kipróbáljuk. Délután 2 körül mentünk és még így is több mint fél órát kellett várnunk a...
2017.07.15családjával
Nos ha jól rémlik úgy 4 éve idegesített fel a csopaki büfésor nyugati része, hogy egy egyszerű fröccsöt sem tudtak elkészíteni: csapnivaló Vargabor alappal, ásványvízzel és langyosan méregették jó pár helyen, kb 4 helyet selejteztem ki, mire a strand keleti végében megpróbáltam itt egy hosszú...