Trendi, túlárazott bisztró

Szomszéd Kertje CsopakSzomszéd Kertje Csopak a térképen

2020. októberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2020. november 7.
Hangulatos, új hullámos, télen is nyitva tartó bisztró.
Mikor bementünk és igyekeztünk elfoglalni egy asztalt, szezonon kívül, a szinte üres étteremben, úgy állt elénk a pincér hölgy egy kemény „segíthetekkel”, mintha valami szentségtörést követtünk volna el. Mondom ez egy étterem, ha minden igaz, mi meg enni jöttünk. Egyáltalán nem tűnt olyan helynek, ahol várakozni kellene míg leültetik az embert.
Az étlap elég mellbeverő volt első látásra. Nem vagyok szívbajos, hagytam már 20.000 forintot úgy étteremben, hogy főételt nem is rendeltem, csak előételt, levest és desszertet, de az olyan szint volt, ahol ez indokolt. Gubát a gubával, subát a subával.
Nem látom indokoltnak, hogy egy balatoni bisztróban 4000 forint fölé kússzon egy mindennapi ételnek az ára. Márpedig itt ezt volt a jellemző. Pelmenyi 4000 ft, húsos blini 4200, saslik 4400. Megkérdeztem, hogy a heringet (2500) ők marinálják vagy készen veszik. Legalább őszinte választ kaptam, készterméket szolgálnak fel.
Végül kértünk halkrémet (2000) és borscs levest (1800), ezek rendben voltak.
A desszertek is erősen túlárazottnak tűntek. A blini valójában palacsinta volt, életem legdrágább palacsintája, 1700 forint két darab, semmi extrát nem adó példánya a műfajnak, erdei gyümölcsegyveleggel. A fele pénzért rendben lett volna.
A tulajdonossal távozás előtt váltottunk pár mondatot, kedves, kommunikatív embernek tűnt. A kiszolgálás négy pontjába ez a rövid beszélgetés meghatározó erejű.
Az összélmény 4 pont.
Szomszéd Kertje Csopak - Külső képSzomszéd Kertje Csopak - Külső képSzomszéd Kertje Csopak - EgyébSzomszéd Kertje Csopak - Étlap/itallapSzomszéd Kertje Csopak - BelsőSzomszéd Kertje Csopak - BelsőSzomszéd Kertje Csopak - Étel/italSzomszéd Kertje Csopak - Étel/italSzomszéd Kertje Csopak - Étel/italSzomszéd Kertje Csopak - Egyéb

Szomszéd Kertje további értékelései

2022.05.24barátokkal
Először is általánosságban szeretnék néhány szót írni az étteremről. Hatod magammal érkeztünk, foglalással. Pincéreink kedvesek voltak, bár kifejezetten nem figyeltek kérésünkre. Főételeinket a levesekkel egyszerre szerettük volna elfogyasztani, ezért kértük, hogy együtt szolgálják fel őket,...
2022.05.23barátokkal
Értékelhetetlen, minősíthetetlen hangnem, kerülje, aki tudja. 7 fős társasággal érkeztünk foglalásra ebédre, a hely üres volt. 2 órát tartózkodtunk ott, a kiszolgálás figyelmetlen volt, mert ketten kismamaként levest és dessszertet kértünk, amit a többiekkel közösen a főétellel szerettünk volna...
2019.04.02gyerekekkel
Már régóta el akartunk menni az étterembe mert csupa jót hallottunk a helyről ....étlap rövid de tömör igaz későn érkeztünk így pár dolog már nem volt de a híres kijevi csirke még volt.....nem bántuk meg hogy kiprobáltuk nagyon finom .tálalásban semmi extra de az ételek tökéletesek.....hamarosan...