Étterem teszt 171.- felújitott középszer

Casablanca Étterem DebrecenCasablanca Étterem Debrecen a térképen

2017. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 28.
Nyáron láttam az épitkezést,és miután a kinézett kajálda időközben bezárt,ide próbálunk bejutni. Megközeliteni könnyű,parkolni már nem,az udvarra behajtani sem tudunk.
A felujitás a panzió jelleget erősiti,az étterem hátrányára,ahová egy kis ,,sufni,, ajtón lehet bezsilipelni.
Ennek ellenére fél ház van. A kötelező kör-étlap,italrendelés- után szétnézünk. Felujitották,átrendezték,a kis ,,karámok,, megszüntek,egyterű lett az egész,csak a falakról néznek le a hires film sztárjai.

Mi Humphrey Bogart képe alatt ülünk le. Az étlap megujult,közepes,de kielégitő a választék,az árak nem változtak.
Rendelünk 1/2 3-kor. A mellettünk lévő társaság zajos,a tv-n megy a meccs,közben háttérzene megy,66 decibelt mérünk,ez elég sok.

A leves a 17.percben érkezik,ez jó idő. Ráadásul a leves nagyon tartalmas,forró ahogy kell,sőt, van zöld paprika is. Korrekt adag,fél liter,ez pont jó. Ezért 890 ft nagyon baráti. A személyzet figyel,azonnal hozzák a főételt,a 30.percben!
A tálalás megfelelő,az adag mérete is. A köretekre nincs panasz,a hús -sonkával,sajttal töltött csirkemell,ehető,sőt egészen jó! Megéri az 1.690 ft-ot.
Személyzet teszi a dolgát,az italok gyorsan és jól hűtve érkeznek,a baileys jéggel érkezik.
Kérünk desszertet is,mákos és nutellás palacsintát,ami nagyon szépen van szervirozva,ráadásul finom is. Végül a kávé jön,ami izre kitűnő,rendes adag,de,és ez hiba,nem forró!
Számla jön,ami nem számla,csak nyugta,szerencséjükre nem vagyunk Nav ellenőrök. Nagyon tisztességes,10.270 ft,italokkal,desszertekkel. Étkezési idő 78 perc.
Összegzés:
Az átalakitás után,az étterem az étkezés intimitását áldozta fel,belelátok a szomszéd tányérjába,és hallgatom az élete eseményeit. Nem érdekel! Gyorsétterem jelleg felé tendál. Zajos,zsúfolt hely lett.

A konyha fürge,30 perc alatt kihoztak 2 fogást,ráadásul jó minőségben,
Mindössze 80 perc alatt jól lehet lakni,
4 fogással,fürge személyzettel és baráti árakon,ezért jár a 4 csillag. Vannak hiányosságok,de összességében jó,ah nem ifaz,hogy ez az étterem csak a 126-ik Debrecenben. Szerintem - 170 teszt után - a 17-ik.
Minősités: ajánlott
Értékelés: 8,5/10 pont
Casablanca Étterem Debrecen - Étlap/itallapCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - BelsőCasablanca Étterem Debrecen - BelsőCasablanca Étterem Debrecen - BelsőCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étlap/itallapCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étlap/itallapCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Külső képCasablanca Étterem Debrecen - Külső képCasablanca Étterem Debrecen - Étlap/itallapCasablanca Étterem Debrecen - Étlap/itallapCasablanca Étterem Debrecen - BelsőCasablanca Étterem Debrecen - BelsőCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - BelsőCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étlap/itallapCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - BelsőCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - BelsőCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - Étel/italCasablanca Étterem Debrecen - BelsőCasablanca Étterem Debrecen - Étlap/itallap

Casablanca Étterem további értékelései

2019.08.26a párjával
Mivel a panzióban töltöttünk 3 napot, igaz,az idősebb korosztályhoz tartozunk, de nagyon kíváncsiak voltunk e "modern, egészséges ételeket kínáló" étteremre. Egyszerűen, de szépen, ízlésesen megterített asztalok, halk zene, kedves, segítőkész személyzet, tisztaság fogadott.Az embernek megjön az...
2018.11.10családjával
Libanapok,-Márton nap -közeledvén,mi is készülünk holnapra,hisz tudvalévő ,,ki Márton napján libát nem eszik.....,,! A libalobby már a középkorban is erős volt.Viszont a szombati ebéd ettől nem marad el. A közeli Casablancát választjuk,régi emlékek alapján,óvatosságból asztalt foglalva. Könnyen...
2016.06.10gyerekekkel
Félév alatt háromszor jártunk az étteremben. Első alkalommal 15 perc után távoztunk, mert a felszolgáló meg sem kérdezte,hogy minek jöttünk ide, ennek ellenére adtunk nekik még egy esélyt. Második alkalommal a pincér is toppon volt és az étel is jó volt. A kellemes tapasztalat után a tegnapi...