Étterem teszt 278.- gyöngyszem az udvarban

Free Gluténmentes Étterem DebrecenFree Gluténmentes Étterem Debrecen a térképen

Kiváló 2018. decemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2018. december 30.
Nem jött össze a választott étterem,igy körülnézünk,s tekintetünk a ház falára téved(előtte parkolunk). Gluténmentes étterem. Hm.Már délután van,ennénk,hátha lesz ehető,bevallva,hogy fogalmunk nincs, milyen a gluténmentes étkezés. A főutcán vagyunk,előtte kényelmes parkolás,majdnem a görög templomnál. Kapualj,udvarról lehet bejutni. Kb.1,5 éve nyilt,a Don Pedro mellett,a tulaj is azonos,de Józsi helyett már jobbára a fia viszi a céget. Jól.
Érkezés 15,05-kor.Csak mi vagyunk,kényelmes párnázott hely,ezt követően egyik meglepetés a másik után.
Személyzet felkészült,a hely kifogástalanul tiszta,hangulatos,és csendes. Zene szól,az 57 decibel nem zavaró.

Majd hanyatt esek,amikor Debrecenben először, digitális étlapot kapok,egy Huawei 7"- os tablet formájában! A teljes étlap,minden étel fotójával illusztrálva. Természetesen árakkal együtt,mint a mellékelt fotókon látható. Le vagyok nyűgözve. Ilyen még nincs máshol Debrecenben,ha valaki akkor én igazán tudom 200 teszt után. Többféle leves főételek desszertek,valamennyi ital feltüntetve.
Természetesen normál ételekről van szó,de van gluténmentes étlap is.
Rendelünk,kikötve a minimum fél liter levest,szemrebbenés nélkül veszi tudomásul hogy hegyes erős paprikát kérek,és kapok is. A leves 15 perc után az asztalon van. A húsleves zöldségekkel és tésztával finom,gond viszont,hogy langyos. Levest mindig forrón tálalunk. Társaim a tatár beefsteak-el és az erdei eperkrémlevessel küzdenek,mindkettő finom szerintük. A leves tényleg jó,kérek még egy adagot,kérve hogy az forró legyen. Öt percen belül hozza,jóindulattal melegen. A főételek is megjönnek 15,57-kor. A 3 féle sajttal töltött grillezett csirkemell zöldségekkel (fotók) tökéletes. Pontosan úgy van grillezve,ahogy én szeretem. Az adag közepes,utólag fedezem fel,hogy különböző köreteket is választhattam volna. Üveges sör 2 féle van,Staropramen és Stella,maradok az előbbinél. Az italok hűtése kitűnő. Az utolsó morzsáig eltakaritjuk a főételt,kávét nem,de egy desszertet -bár otthon van de brahiból - kérünk. Palacsintát,3-an háromfélét. Az én barackos palacsintám ehetö,2 db jár az adaghoz. Pincéreink folyamatosan figyelnek,leszednek,udvariasan fürgén.
Számla jön,meglepő hogy nyugta és pincérblokk is. Három főre 19,550 ft,italokkal és desszertekkel. Nem olcsó,de nem is túlzott.
A húsleves 950 ft,átlagos,a 3 féle sajttal töltött csirkemell zöldségekkel -köret nélkül- 2,190 ft,kissé plusszos,a palcsinta 790 ft-ért jó ár. A túrós 890. A kacsasült hot duck wok 2,590 ft.
Az italok drágák!
Egy átlagos cseh sör 650 ft,egy kóla 2 dl 380 ft. Távozunk 16,30-kor, Étkezési idő 80 perc.
Összegzés:
Háááát,erre nem számitottunk. A (egyik) főutca végén,egy eldugott udvarban,egy korszerű,hangulatos éttermet találtunk,választékos menűsorral,jó ételekkel,fürge,udvarias pincérekkel. Ami fontos,választékos étlappal,ahol a rendelhető ételek fotói megtekinthetők. Az ételek ár- érték aránya jó,az italok drágák.
Gondolkodtam a minősitésen és az értékelésen,de azt mindenképpen értékelni kell ha valaki ki tud, és ki akar lépni a középszerből. Itt volt gasztronómiai élmény.
A kifogásom csak annyi,hogy a leves nem volt forró.még meleg sem,az adagok lehetnének bőségesebbek. Vagy legyen benne a köret is.

Minősités: különösen ajánlott
(ez csak 9,5-től jár,de az újszerű ötleteket dijazom)

Értékelés: 9/10 pont
Free Gluténmentes Étterem Debrecen - BelsőFree Gluténmentes Étterem Debrecen - BelsőFree Gluténmentes Étterem Debrecen - BelsőFree Gluténmentes Étterem Debrecen - BelsőFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étel/italFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étel/italFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étel/italFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étel/italFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étel/italFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étel/italFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étel/italFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étel/italFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Külső képFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étel/italFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étlap/itallapFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étlap/itallapFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étlap/itallapFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étlap/itallapFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étlap/itallapFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étlap/itallapFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Külső képFree Gluténmentes Étterem Debrecen - BelsőFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étel/italFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étlap/itallapFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étlap/itallapFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Külső képFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étlap/itallapFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Étel/italFree Gluténmentes Étterem Debrecen - BelsőFree Gluténmentes Étterem Debrecen - BelsőFree Gluténmentes Étterem Debrecen - BelsőFree Gluténmentes Étterem Debrecen - Külső kép

Free Gluténmentes Étterem további értékelései

2020.01.18családjával
Régen jártunk erre,ezért választom szombati ebédünk szinhelyéül. Parkolóhely szinte mindig van. Asztalt foglaltunk előrelátásból. Érkezés 13,45-kor. Emberünk hozza a még mindig kuriózumnak számitó digitális étlapot a Huawei tabletek formájában és felveszi az italrendelést. Jó fél ház van lévén...
2019.11.11családjával
Rendszeres vendégei vagyunk az étteremnek, bár nincs semmilyen étel allergiánk. Egyszerüen szeretünk idejárni. Udvarias kiszolgálást és nagyon finom ételeket találunk itt. Névnapi összejövetelt és keresztelőt is tartottunk már az étteremben. Minden részletre kiterjedő figyelmességgel vártak...
2019.04.21családjával
Az étteremben sajnos egy temetés utáni búcsúztató ebéd alkalmával jártam. Külön teremben helyeztek el minket, így zavartalanul tudtunk beszélgetni, emlékezni, ebédelni. Az ételek finomak voltak, különösen a desszertek! Az épitett környezet is szép, csak ajánlani tudom azoknak is, akik...