Étterem teszt 136.- vigaszdij(a ló túlsó oldala)

Garda Étterem & Pizzéria DebrecenGarda Étterem & Pizzéria Debrecen a térképen

2017. júniusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. június 10.
A múlt hét után jár nekünk egy jó ebéd,ezért ismert vizekre hajózunk. Legutóbb idejutni is nehéz volt,az épitkezés befejeződött azóta. Két hete, Anyák napján nem fértünk be,most minden sikerült,kényelmes parkolás,az étterem előtt,ráadásul a belső teremben csak mi vagyunk. Érkezés 14.23-kor. A felszolgáló - végre -profi,érti a dolgát,azonnal étlapot hoz,mit hozhat inni ? Jól indul az ebéd. Az étlap új,kiváló ételek,nem éppen olcsó árak,viszont amit először látok,minden étel mellett (fotón) ott a hozzá illő ajánlott bor is feltüntetve!! Nem vagyok boros,de ez magyar étteremhez illő gesztus!
Rendelünk 14,32-kor. Az italok hűtése pont kitünő, a választék is. Leves 11 perc alatt megérkezik,az orjaleves mellé zöld erős paprika nincs,de Erős Pista és torma - izléses kis bögrékben -érkezik a külön tányéron felszolgált főtt hús mellé . A leves forró, ahogy kell,a főtt hússal finom,megérdemli a jó minősitést.
A leves ébreszt rá,milyen meleg van,a pincér kérés nélkül bekapcsolja a klimát,ablak nem nyitható.
A hely berendezése hangulatos,igaz nem sokan vagyunk,zene itt is szól,de átlag 52 decibelt mérünk,ez barátságos. Érkezik a főétel,15.01-kor,a szervirozás ,,megkomponált,,kifejezetten jól néznek ki az ételek(a szemünk is táplálkozik).
Az adagok az árakhoz mérve csak közepesek,egy főétel 2.490 ft,az én csirkém. A rakott bélszin 5000 ft,a roston sült libamáj 4000! Hááát!
A köret elfogadható,a hús viszont gondosan van elkészitve,és kitűnően megsűtve! Ahhoz képest,hogy a múlt héten nem tudtam megenni...
A szeletek nem túl vastagok,de finom,igy az utolsó morzsáig megesszük.
Közben borogatunk is rendesen,a felszolgáló többször jön,ellenőriz,leszedi ami üres,folyamatosan hozza amit rendelünk,most éppen a Garda meglepetést,és a palacsintát. Tényleg meglepetés a töltött képviselő fánk erdei gyümölcs szósszal,és finom.
Kérünk kávét is,érdemes megmézni a fotót,hogy szolgálnak fel egy kávét. Mondjuk ,,ittunk már jobbat is,, kategória!
Számla jön,23.490 ft,igaz ebben 4(ebből 3 minőségi)
sör,több kóla,likőr van,akkor is elég vaskos. Étkezési idő 93 perc. Távozunk 15.55-kor.
Összegzés:
A múlt heti ebéd után - innen a cim - átestünk a ló tulsó oldalára. Pont a másik véglet,de ez vigaszdijként most járt a családnak.
A konyhára nem lehet panasz,az egész menűből a kávé sikerült a leggyengébben. Jó értékelést kapnak az ételek,a felszolgálás viszont kitűnőt,gyakorlatilag hiba nélkül,gyorsan,pontosan,udvariasan ténykedett.
Vsz (vendégszerző!) kategória.
Hangulatos,jó hely,nem zajos,figyelnek a vendégre folyamatosan. Tisztasággal nincs gond,egyedűl az ár/érték arányra nem tudok jó osztályzatot adni az adagok mérete és ára miatt. Innen pár száz méterre 1800 ft az a főétel ami itt 2.490 ft,800 ft-ért Újházi húslevest kapok .
Ami a fontos,megujult menűsorral,kiváló konyhával,felkészült személyzettel,jó,de nem olcsó ételekkel,hangulatos helyen 1,5 óra alatt adott egy jó ebéd élménye. És ez az ami számit.

Minősités: ajánlott
értékelés: 9/10 pont
Garda Étterem & Pizzéria Debrecen - Külső képGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - EgyébGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Külső képGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - BelsőGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Külső képGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - BelsőGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - BelsőGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - BelsőGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Külső képGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Külső képGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Külső képGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - BelsőGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étel/italGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Étlap/itallapGarda Étterem & Pizzéria Debrecen - Belső

Garda Étterem & Pizzéria további értékelései

2019.04.24gyerekekkel
Egy ismerősünket kérdeztük meg, hogy a közelben mit találunk vacsora helynek. Nagyon rossz döntés volt ezt választani. Az étel kritikán aluli, a felszolgálót a meccs jobban érdekelte mint a vendég. Gyerekekkel külön macera volt. Árban elfogadható, de cserébe egy középkategóriás pizzéria...
2018.11.01családjával
A tegnapi ihaj-csuhaj után,ma egy szerény ebéd a cél,erre a Garda tökéletesen megfelel.Tömeg nincs,bent ülünk le,miután sikeresen találtunk parkolóhelyet is. Érkezünk 12,40-kor. Azonnal helyet és étlapot kapunk,ami változott legutóbbi ittlétünk óta. Megfigyelhető,hogy a konkurencia harc, a...
2018.09.11csoporttal
Szülinapot ünnepeltünk, nagyon meg voltunk elégedve ezért gondoltuk, hogy most kettős szülinapot ünneplünk a helyen. A honlapon vannak különböző kedvezmények ami számomra nagyon érdekes, Hétfőn és kedden 50% kedvezmény szerdától vasárnapig 35% kedvezmény. Hogy vannak itt beárazva az ételek?...