Étterem teszt 322.- Gyors:l,pontos,alapos

Grande Bosco DebrecenGrande Bosco Debrecen a térképen

Kiváló 2019. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2019. november 2.
Vége az ünnepeknek,visszatérünk a szokásos szombati ebédekhez. A közelben van dolgunk,ezért kézenfekvő az étterem választása. A legnagyobb gond a parkolás,csak a mélygarázsban tudjuk letenni az autót.
A teraszon senki,6 fok van,bent telt ház,de akad nekünk egy asztal. Érkezés 14,32-kor.
A személyzetet tavaly is dícsértem,ezt most is kiérdemli emberünk,azonnal jön az étlap,mire visszajön,hogy ,,mit innának?'' már kiválasztjuk az ebédet is. A pörgés folytatódik,a tyúkhúsleves az 5.percben az asztalon van,forró,megvan a fél liter,ahogy kértem,jön a zöld erős paprika,ez szó szerint erős! A leves kitűnő! Bőséges tartalom,finom főzött,és nem ''zacskós'' leves.
Ahogy megettük már jönnek a főételek,14,51-kor,guszta tálalásban.
A köretek átlagosak,de ehetőek,a borjú bécsi ''wilkinson'' szeletre van klopfolva,de a körettel egyűtt korrekt adag,ráadásul ízre kitűnő. Pont jól vn sütve,puha de nincs elégetve.
Elég legyűrni az adagot.
Heineken sör van,de csak 0,33-as,ezért csapolva kérjük. Italok jól vannak hűtve. Csak egy kávét kérünk,desszertet nem,s a számlát. Kávé hibátlan,erős,jó kávé.
Számla jön,10,640 ft,2 főre italokkal, roppant barátságos összeg. Tábozunk 15,21-kor,étkezési idő 50 perc.
Összegzés:
Az étterem évről-évre javul. A város tele van emberrel a mindenszentek miatt,az étteremben minden asztal foglalt,de a személyzet ura a hekyzetnek,futtában közlekedik mindenki,minden hoznak,hiba nélkül,a leves az 5.percben! az asztalon volt! Csúcsidőben 50 perc alatt megebédeltünk. Gyors konyha,fürge személyzet,tisztasággal gond nincs,hangulatos helyiség,bőséges adagok,baráti áron,felesleges várakozás nélkül. Kb. ennyi igényem van egy étteremmel szemben. Ezt 50 perc alatt megkaptam.
Minősités: különösen ajánlott !
Értékelés: 9,5/10 pont
Grande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - Étlap/itallapGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - BelsőGrande Bosco Debrecen - Étel/italGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Külső képGrande Bosco Debrecen - Étel/ital

Grande Bosco további értékelései

2023.08.09egyedül
Van úgy, hogy az ember előre kinézni, hogy mit fog valahol rendelni, aztán a konyha bezárása jól áthúzza a számításait. Így jártam a Grande Boscoban, ahol a padlizsánkrémet néztem ki magamnak, de a hely nem 23 órakor zárt, mint ahogy ki volt az írva a Google Mapsre, hanem 22 órakor. Érkezésem...
2022.05.21gyerekekkel
Debrecenbe megérkezve még nem tudtuk elfoglalni a szállodai szobánkat, így kerestünk valamilyen vendéglőt, ahol tudunk enni-inni. A fürdő melletti sétányon elindulva egyből szimpatikus lett ez az olaszos hangulatú étterem és pizzéria. A teraszra ültünk le, amely árnyékos, kellemes, ugyanakkor...
2021.10.29a párjával
Az étterem teraszán fogyasztottunk el egy rendkívül ízletes gulyáslevest egy pohár vörösborral, párom linomádéval. A kiszolgálás udvarias és nagyon gyors volt. Jól éreztük magunkat. Az étterem belső része nagyon szép, helyben kemencében sütik a pizzát.