Vegyes élmény

Kashmir Indiai Étterem DebrecenKashmir Indiai Étterem Debrecen a térképen

2019. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2019. augusztus 18.
A debreceni Kashmir étterem rég célba volt véve. Egy ízben már jártunk is ott az evés szándékával, de tele volt a hely. Ebből okulva, midőn a társaságunk két ötödét felvettük a debreceni reptéren, odatelefonáltam és foglaltam asztalt.
Az abroszt helyettesítő papíralátét szerint igen sokan írtak róluk elismerően, kettő maradt meg, az egyik Anushka Shankar, aki azt írta, hogy „Just like home”, ami nagy elismerés, a másik a Nightwish együttes, mely jeles banda azt jegyezte fel, hogy a legtöbb európai indiai étteremben jártak már, de sajátos módon a legautentikusabb nekik a debreceni Kashmir volt.
Mi rendeltünk bárány vindaloot és lazac curryt, továbbá tandoori rákot, és három féle kenyeret (hagymásat, sajtosat és még egyet, roti, naaan és paratha műfajban), meg gulab jamunt desszertnek. Inni limonádét, mango és sós lassit, Dreher sört.
A bárány vindaloo helyett tandoori vegyes tálat hoztak ki nem kis bosszúságunkra, pedig egyértelmű volt a rendelés. Szóba került ugyan a tandoori tál, de a pincérhölgy által is jól hallható módon jeleztem, hogy ha csak csirke van rajta, akkor nem kérem. És a tandoori tál helyett, mely két személyes, rendeltük a két ragut egy vindaloot és egy curryt. Az oda nem figyelés durva esete volt ez. Kaptunk egyébként némi kedvezményt kárpótlásul, 20000 ft helyett 17000 volt a számla. De inkább választottam volna az eredeti ételt a kedvezmény helyett, a bárány vindaloora voltam a legkíváncsibb az egész étlapról.
Javukra legyen írva, hogy kaptunk extra chilit és zöld koriandert is.
Rengeteget kellet várni az ételre, több mint egy órát, közben kihoztak ugyan egy levest egyikünknek, de a többiek azt csak nézték. S nem is voltak nagyon sokan az étteremben. A leves megjárta, a lazac curry nagyon finom volt, a kenyerek és a desszert jónak mondhatóak, a tandoori tál nem hatott meg, a húsok nagy része kiszáradt, a mártások sem voltak katartikusak. Ettem már meggyőzőbbet több helyen is.
Ezzel együtt szerintem átlag feletti a hely, de messze volt az öt ponttól. 4 pontot megszavazok nekik mindent egybevéve, de határozott jóindulattal, mert ez inkább 3,5 volt.
Kashmir Indiai Étterem Debrecen - Külső képKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étlap/itallapKashmir Indiai Étterem Debrecen - BelsőKashmir Indiai Étterem Debrecen - BelsőKashmir Indiai Étterem Debrecen - BelsőKashmir Indiai Étterem Debrecen - BelsőKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Étel/italKashmir Indiai Étterem Debrecen - Belső

Kashmir Indiai Étterem további értékelései

2023.01.29egyedül
Jó hangulat, nagyszerű ételek, udvarias gyors kiszolgálás, remek ízélmények viszonylag olcsó ételek italok, kedves pincérek, szóval itt minden megtalálható ami szem szájnak ingere
2019.01.29családjával
Igazán különleges távol keleti ízvilággal rendelkező ételeket tálalnak fel. Több alkalommal jártunk már itt, és még sokszor fogunk betérni mert az ételek minősége kifogástalan. Mivel mindent frissen készítenek el, ezért sajnos sokat kell várni az elkészülésükre. Viszont megéri várni. Imádjuk az...
2017.11.08a párjával
A feleségemmel ültünk be vacsorázni a minap, színház után. Elég éhesek voltunk, ez mondjuk hiba volt, mert az ételekre várni kell. Tényleg. Olyan 40 perc volt, mire megkaptuk a főételt, de az kárpótolt. Alapvetően nem nagyon bírom a csípőset, de szeretem. Kértünk epres-banános, joghurtos koktélt...