Átlagos 2015. novemberben, barátokkal járt ittÉrtékelt: 2015. november 27.
Ajánlom a helyet másoknak is!
A szálloda összességében "elhanyagolt" állapotban van (a fürdőszobai tusolófüggönytől a közterületen található székekig, dekorációig...). A recepción dolgozó munkatársak felkészültek és szolgálatkészek voltak, de a takarító személyzetet leszámítva három nap alatt a helyi alkalmazottak egyike sem köszönt előre a vendégeknek (kivéve az ismerősöket): A szobák kellemesen melegek voltak, a közös területek (beleértve az éttermet is), viszont hűvösek voltak. Összességében jól éreztük magunkat, nem volt jelentős problémánk, de ezek az apróságok egy kicsit elrontották az örömünket.
A szobában a padlószőnyeg undorítóan foltos volt!!!! Egyébként tisztaság volt. A liftek lépten-nyomon elromlottak. Az erkélyen a törölköző szárító le volt szakadva, kis karbantartással sokkal jobb lehetne a szolgáltatás! Masszázs szolgáltatást sajnos nem tudtam igénybe venni, mert fél 11 órakor...
Tetszett: az egész város, a szervezés, a közlekedés, a szálloda elhelyezkedése, hogy közel van minden. A félpanzió ételei nagyon finomak és változatosak voltak. Az ágynemű tiszta, csak a párnák nagyon laposak. Nem tetszett: a kétágyas szobába be volt téve egy harmadik, -nem használt ágy,...
Igazából a vacsoránál egyik este mire elmentünk elfogyott a birasja, borzaska, igaz volt halas tészta meg csirkecomb, csirkeszárby de a csontos húst egyáltalán nem eszi meg a férjem, másik este pedig elfogyott a rántott karfiol amire készültünk, és helyette rántott hal volt ig úgyszintén nem...