Átlagos 2017. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2017. október 29.
Ajánlom a helyet másoknak is!
Hiába igényeltem meg a kártyát a klubkártya programra, a bejelentkezésünk során. 3 ott töltött éjszaka után sem készítették el. Kijelentkezéskor nem tudtam átvenni. Másik meghírdetett szállodában szerettem volna igénybe venni a kedvezményt.
Általában meg voltunk elégedve, de nagyon kellemetlen volt, hirtelen jött hideg ellenére nem fűtötték be a szobánkat /22/! Ez rányomta bélyegét az egész ott tartózkodásunkra! Ez érthetetlen figyelmetlenség volt!!! Az éttermi ellátás és kiszolgálás viszont kiemelkedő színvonalú volt! Javaslom,...
A személyzet maximális igyekezete és segítőkészsége sem tudta feledtetni a szálloda lepusztult állapotát, a hulló vakolatot, a régi, kimustrált bútorokat, a XX. század 70-es, 80-as éveit idéző miliőt. Talán egy 2 * szálloda esetében sem szerencsés, ha reggeliztetésnél a kávét leveses csészéből...
Nagyon örültünk, hogy a cukorbetegségünk miatt megfelelő ellátást kaphattunk félpanzió keretében. A szakácsoknak és a felszolgálóknak örök hála érte. A reggeliztető munkatársaikhoz is szívből tudunk gratulálni. Értik a dolgukat, teszik is nagyon jól, és mindig mosolyognak. A takarító személyzetet...