óriási csalódás

Cascade Barlang- & Élményfürdő DemjénCascade Barlang- & Élményfürdő Demjén a térképen

Átlagos 2021. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2021. szeptember 18.
Egerben nyaraltunk a családommal és az egyik teljes napunkat az élményfürdőre szántuk. Nagyon vártam, mert a fürdő oldalán található képek alapján 5*-nak gondoltam. 8-an mentünk, a belépő sajnos egy VAGYON!!! SZÉP kártyával fizettünk, de mivel vártuk ezt a napot, hát rászántuk a pénzt. Órával működő beléptetőrendszer van a fürdőben, az öltözőszekrények is ezzel működnek (vagy sem - nálunk legalább 3 óra nem nyitotta a szekrényeket). Bent kerestünk fekvőhelyet, "tv szobának" neveztük el, ahol mi letelepedtünk. Itt egymás mellett tudtunk lepakolni. A barlang nekem nem adta vissza azt az élményt, amit vártam - egyhangú volt szinte mindenhol. Már itt kezdődött a csalódásunk... ahogy telt az idő, egyre többen lettek, szinte már zavaróan sokan. Pl. simán arrébb tolták a holminkat és közénk feküdtek, illetve vasárnapi Forma 1-et, sokan ott nézték a tv-n. Aztán a medencéből kifolyó víz, szinte tavat csinált abban a helyiségben, volt aki baromi nagyot esett és senki nem jött ezt orvosolni, ott tocsogott mindenki. A medencében semmi élményelem nem működött vagy épp mi voltunk rossz helyen, hát már nem is tudom. Az egyetlen, ami remek volt, az a csúszdák! Na azok toppon vannak!! Talán ez az egyetlen, ami tetszett mindenkinek! Ami a kinti büféket illeti tapló felszolgáló, de legalább finom kaja (röviden ennyivel jellemezném). A kinti medencékre nagyon ráférne egy felújítás, piszkos volt és csempedarabokba léptünk. Biztos, hogy ennyi pénzért legközelebb máshová megyünk.
Cascade Barlang- & Élményfürdő Demjén - EgyébCascade Barlang- & Élményfürdő Demjén - EgyébCascade Barlang- & Élményfürdő Demjén - EgyébCascade Barlang- & Élményfürdő Demjén - EgyébCascade Barlang- & Élményfürdő Demjén - Egyéb

Cascade Barlang- & Élményfürdő további értékelései

2023.09.22a párjával
Bár az árak kicsit borsosak, és nem a legtisztább a környezet, de nekünk összességében tetszett. Nem mondom, hogy visszatérünk, de érdemes legalább egyszer kipróbálni. A víz kicsit hideg, de van egy hangulata, ami feledteti a kellemetlenségeket.
2023.07.20gyerekekkel
Időpazarlás
Tegnapi élmény: 3 főre 25.000 Ft-ért egy ócska, igénytelen, borzalmas, piszkos fürdő. Használhatatlan öltözőszekrények. Mindenhol bokáig érő víz. Takarítás nincs. Plusz 10.000 ft-ért semmitmondó ebéd, étteremnek csúfolt útszéli büfében (megjegyzem, vannak útszéli büfék, amiknek a szolgáltatása...
2023.03.31a párjával
Nem tudom ki hogy van vele, de nekünk már az első benyomások rosszak voltak. Általában, ha fürdőbe megyünk, akkor a reggeli órákba tesszük. Itt bizony kár volt, mert csak 10:00 - kor nyit. Persze én vagyok a hülye, mert tájékozódhattam volna előre a nyitvatartásról, az árakról, de nem tettem....