Becsapottnak érzem magam!

Camping Étterem DombóvárCamping Étterem Dombóvár a térképen

Szörnyű 2015. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. május 7.
Hát mit mondjak,ide többet soha! Nagy vonalakban az itt szerzett "élményekről" .Ott kezdődött,hogy Szép kártyával szerettünk volna fizetni,ezért elsőként megkérdeztük,lehetséges-e. Természetesen van rá lehetőség, jött a válasz. Vacsorázni szerettünk volna,kapásból a "gazdaságos" svéd asztalt ajánlotta a pincér. A rajta lévő kínálatból az jött le,hogy igencsak maradék,ami gondoltuk,jobb lenne,ha fogyna.Megjegyzem, kb.18 óra körül érkeztünk,20-ig volt nyitvatartás.Nem kértünk belőle,de helyette étlapot igen. Kinéztük,mit kérünk. Étvágygerjesztőnek házi pálinkát és hubertust rendeltünk. Pálinka OK, hubi,mint kiderült csak az itallapon szerepel,készleten nincs.Helyette kértünk mást,az OK. Jöhet a kaja. Újházi tyúkhúsleves,cigánypecsenye,káposztasaláta,2-en voltunk, 2 adag. Újházi Tyúkhúsleves inkább zöldségleves és igen kicsi,csészés adag. Cigánypecsenye... na ez mindennek a csúcspontja volt. Még kb.sem hasonlított rá. Lényege még nyomokban sem. 2 szelet húsból az egyik volt az,amiből lennie kell,tarjából.A másik valami abszolut száraz natúr szelet,amin látszik,hogy már 2 x volt átsütve és még alig rágható is volt. Tippünk,hogy a svédasztalos maradékból kaptuk,hadd fogyjon. Ott szerepelt natúr szelet a kínálatban. Csak ott 2000Ft /adag lett volna. A hússzeleteken sem pirospaprika,sem fokhagyma,csak úgy naturan megsütve.Persze mindez gondosan letakarva valami piritott sonka szerű szeletekkel. Holott az én háziasszonyi főzőtudományom szerint tarajosra vagdalt piritott füstőlt szalonna járt volna rá. Hát ennyit a kedvenc ételemről,a cigánypecsenyéről. Életemben ilyen rosszat még nem ettem és nem is láttam. Mondhatjuk,hogy ahány ház,annyi szokás a főzésben is. De erre azt mondom,hogy sokfelé ettem már az országban éttermekben cigánypecsenyét,de mindenhol szinte ugyanúgy nézett ki,csak ez nem hasonlított egyikre sem és még a hivatalos verzióra sem. Szegény pincér kérdezte,hogy ízlett az étel. Válaszom csak ennyi volt : Megettük...csak mert éhesek voltunk. Desszertet már ezek után inkább nem is kértünk.Ezzel még a csalódások sorozata nem zárult le. Eljött a fizetés ideje. Szép kártya átad,lehúz....de nem működik a terminál. Mondják,nem jó a térerő,mert beton épület. Elvitték a bejárati ajtóhoz,hátha ott jobb lesz,de persze nem. Így mi maradt...fizetés készpénzzel. Ami megmaradt tanulságként : ha nem kell 2000-ért a svédasztal, majd megeszitek 4000-ért étlapról,fejenként persze. Most már csak azt bánjuk,hogy nem mondtuk,nincs nálunk ennyi készpénz,mert kártyás fizetésre készültünk. Szóval,keserű szájízzel jöttünk ki a Camping Étteremből. Azért elnézést kértek.

Camping Étterem további értékelései

2021.08.08a párjával
A szállodai félpanziót itt vettük igénybe, de előtte, amikor már ellátás nélkül 2 napot egy apartmanban töltöttünk, eljöttünk az a'la carte étkezést kipróbálni. Ezt végül nem próbáltuk ki, mert a tulajdonos a svédasztalos étkezésre beszélt rá, mint utóbb kiderült szerencsére. A mellettünk levő...
2019.01.03a párjával
Az étterem tiszta, barátságos a kiszolgálás, finomak az ételek. Szilveszterkor nagyon hangulatosa volt megterítve, a svédasztalos ételek guszták, változatosak és finomak voltak.Figyeltek a vendégekre, az asztalokról igyekeztek leszedni a tányérokat ha már nem evett a vendég, az üres italos...
2018.06.20gyerekekkel
Korrekt kiszolgálás annak ellenére h majd 2 órát késtünk mégis az ételek frissessége az hozta az elvártakat, minden vendégemnek ízlett, igaz volt aki azt mondta a levest csakis forrón szeretné hát az is meglett,nem volt gond,valamint az ételek adagjait érdemes kiemelni..ettem már pár helyen és...