Érdeklődést felkelti és nem is hiába!

Fa-Ló DombóvárFa-Ló Dombóvár a térképen

Kiváló 2015. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. április 15.
Nem is gondoltam volna, hogy ilyen jó kis helyet találok dombóvár kellős közepén a Hunyadi téri busz végállomástól pár méterre. Hagyományos igazi igényes kis étterem a sok szabvány cyross, pizzéria és egyéb helyek mellett. A neve is nagyon szellemes mi végül is idegenként ezért tértünk be. Aranyos ló szobrocskák és ló képek díszitik. Mi kora délelőtti órákban tértünk be elösször, isteni tojás rántotta illat csapott meg bennünket, ha nem ettük volna tele magunkat biztos ettünk volna, így csak ittunk. Viszont megnéztük a választékot és természetesen akik ettek azoknak meglestük az ételeiket is, nagyon gusztusosak voltak. Van lángos, sült kolbász, hurka, palacsinta. Ebédre menű, ami kétfogásból áll. Aznap amikor ott jártunk, gombaleves és reszteltmáj volt. Természetesen ez mindennap változik, mert még az előzőnapi is ki volt írva, csontleves, és kelkáposzta volt, ha jól emlékszem fasírttal. Egyébként egytál étel is van legalább 5-6 féle. AZ árak nagyon kedvezőek, a menű 650-ft. Elmentünk megvenni a vonat jegyeinket és tettünk egy nagy sétát a városba, csodálatos kisváros, és tiszta és tele virággal. Visszafelé amíg a buszra várakoztunk ismét betértünk egy italra, meglepően sok a választék az üdítők, de a sörök területén is. Egyébként ezt a változatosságot más vidékivárosokban is tapasztaltam. Budapest tanulhatna tőlük ne csak kola és ásvány víz legyen a választék. Ez a betérésünk már ebéd körül volt. Igen jó illatok voltak akkor is és gusztusos ételek. Mi csak azért nem álltunk neki ebédelni, mert teljes ellátásunk volt egy Gunarasi szállodába, de nehéz volt megállni, hogy ne álljunk neki enni, de miután a busz nemsokára indult, így csak egy ital és kávé fért bele. Nos az italok ára is nagyon kedvezőek. Lényeg, még fogunk Dombovárra menni és akkor úgy választunk szállást, hogy étkezni legalább egyszer, kétszer idejöjjünk majd.