Jóllaktunk a Várkapitánynál...és még másnap is

Várkapitány Étterem DrégelypalánkVárkapitány Étterem Drégelypalánk a térképen

2020. júniusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2020. június 28.
Drégelyvár romjainak meghódítása után sok kirándulóhoz hasonlóan mi is a Várkapitány éttermet választottuk egy késői ebédre. A faluban elhelyezett útbaigazító táblákat követve könnyűszerrel megtaláltuk az éttermet. Köreinkben kisebb izgalmat adott, hogy a bejárat előtt több mint 20 motort láttunk parkolni. Valóban, egy 40 fős motoros csapat ebédelt itt éppen, de szerencsénkre már az étkezés végén, a kávénál jártak, így minket is tudtak fogadni.
Az étterem tágas, ránézésre több, mint 100 főt le tudnak ültetni, így akár esküvő vagy ballagási vacsora helyszínének is alkalmas. A jobb oldali, nagyobb, elegánsabban berendezett teremben kis színpad, s rajta zongora is van. A bal oldalon a bárpult, további asztalok, fotelek, zenegép, játékgép és csocsóasztal található.
Amíg az ételekre vártunk, a gyerekek remekül lefoglalták magukat a csocsóval.
Az étlap 1 lapon elfér, külön hétvégi (drágább) és hétköznapi étlapuk van, ez utóbbin napi ebédmenük vannak. Mindazonáltal a hétvégi árak is igen barátságos árfekvésűek, és bőséges, nagy adagokat adnak.
A húsos főételek árai 1300-1600 Ft között alakulnak, köretek 500 Ft-ért, illetve alatta. A legdrágább ételük a 2 személyes Drégely-tál 3800 Ft-ért, amelyből rendeltünk is egyet. Ezen rántott gomba, rántott sajt és vegyes köret mellett a 2 helyi specialitás is szerepelt, a Várkapitány kedvence, amely baconnel és póréhagymával töltött rántott sertésszelet, míg a Liptói szelet füstölt sajttal és baconnel töltött. Kértünk kezdésként gulyáslevest (750 Ft), amely tartalmas, magyaros ízesítésű, kicsit csípős volt, jól készült, sovány hússal (sertésből, nem marhából), valamint csigalevest (450 Ft), amelyben a sárgarépa igen kellemes volt mind állagra, mind ízre.
Főételként választottunk még cigánypecsenyét, roston sült csirkemellet és csülökpörköltet sztrapacskával, valamint csemege uborkát, almapaprikát, káposztasalátát. A konyha fürgén dolgozott, az ételek elég gyorsan elkészültek. A sült krumpli kissé fonnyadt volt, a rizs kommersz, nem minőségi, de a húsok elkészítése korrekt volt.
Szimpatikus volt, hogy a pincérlányok felhívták a figyelmet, hogy az almapaprika csípős. Persze nem bírtunk mindent megenni, de a maradékot készségesen becsomagolták.
Az italkínálat kommersz, Top Joy üdítőket, Colát, Fantát, Thedoroda Quelle ásványvizet ittunk.
Összességében korrekt kis hely, olcsó árakkal, ahol mindenki jóllakhat. A maga nemében teljesen rendben volt.
5 főre kicsit 15ezer Ft alatt fizettünk.
Várkapitány Étterem Drégelypalánk - BelsőVárkapitány Étterem Drégelypalánk - BelsőVárkapitány Étterem Drégelypalánk - Étlap/itallapVárkapitány Étterem Drégelypalánk - Étlap/itallapVárkapitány Étterem Drégelypalánk - BelsőVárkapitány Étterem Drégelypalánk - BelsőVárkapitány Étterem Drégelypalánk - MosdóVárkapitány Étterem Drégelypalánk - MosdóVárkapitány Étterem Drégelypalánk - BelsőVárkapitány Étterem Drégelypalánk - BelsőVárkapitány Étterem Drégelypalánk - BelsőVárkapitány Étterem Drégelypalánk - BelsőVárkapitány Étterem Drégelypalánk - Étel/italVárkapitány Étterem Drégelypalánk - Étel/italVárkapitány Étterem Drégelypalánk - Étel/italVárkapitány Étterem Drégelypalánk - Étel/italVárkapitány Étterem Drégelypalánk - Étel/italVárkapitány Étterem Drégelypalánk - Étel/italVárkapitány Étterem Drégelypalánk - Étel/italVárkapitány Étterem Drégelypalánk - Külső képVárkapitány Étterem Drégelypalánk - Külső képVárkapitány Étterem Drégelypalánk - Külső kép

Várkapitány Étterem további értékelései

2022.06.27a párjával
A mai gyönyörű nyári napon kellemes helyen jrtunk megebdeltünk egy kivló hzias ebdet kínáló tteremben ez a Vrkapitny tterem visszatrünk mg!
2020.09.30gyerekekkel
Egy hétköznap ebédidőben érkeztünk a vendéglőbe, négy felnőtt és két kicsi gyerek. Miután a környéken közel s távol ez volt az egyetlen étterem, ami üzemelt is, más választásunk nem lévén ,itt szándékoztunk ebédelni. A nagy teremben senki nem volt rajtunk kívül, de a terített hosszú asztal egy...
2019.04.24családjával
A Drégely vára megtekintése után, éhesen tértünk be az étterembe. Külső látvány után, kicsit félve. De a belépve már jobb lett a kedvünk. Hangulatos étterem. A felszolgáló leányzó rögtön jött. Az ételeket gyorsan hozták. Kiadós adagok és finomak voltak. Meg sem tudtuk enni, de készségesen...