Szerény választékból, de jól laktunk

Várkapitány Étterem DrégelypalánkVárkapitány Étterem Drégelypalánk a térképen

Átlagos 2020. augusztusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2020. szeptember 30.
Egy hétköznap ebédidőben érkeztünk a vendéglőbe, négy felnőtt és két kicsi gyerek. Miután a környéken közel s távol ez volt az egyetlen étterem, ami üzemelt is, más választásunk nem lévén ,itt szándékoztunk ebédelni. A nagy teremben senki nem volt rajtunk kívül, de a terített hosszú asztal egy csoportot várt ebédre. Szerencsére mi még a csoport
előtt érkeztünk, így viszonylag gyorsan ment a kiszolgálás. Nem kértünk nagy dolgokat, (sztrapacskát, csontlevest ,stb.)Az étlapon többnyire amúgyis szinte minden fogás valami rántott dolog volt, még az un. Apród menü is. Kicsit egyhangúnak találtuk, de ilyen vendégforgalom mellett gondolom annak is örülhetünk, hogy egyáltalán még működik az étterem. A gyerekek a várakozás alatt jól eljátszottak a dobozban levő játékokkal, amit a kis színpadon találtak.a kiszolgálás kedves volt, az árak olyan átlagosak, tehát alapjában véve panaszra nincs okunk.

Várkapitány Étterem további értékelései

2022.06.27a párjával
A mai gyönyörű nyári napon kellemes helyen jrtunk megebdeltünk egy kivló hzias ebdet kínáló tteremben ez a Vrkapitny tterem visszatrünk mg!
2020.06.28gyerekekkel
Drégelyvár romjainak meghódítása után sok kirándulóhoz hasonlóan mi is a Várkapitány éttermet választottuk egy késői ebédre. A faluban elhelyezett útbaigazító táblákat követve könnyűszerrel megtaláltuk az éttermet. Köreinkben kisebb izgalmat adott, hogy a bejárat előtt több mint 20 motort...
2019.04.24családjával
A Drégely vára megtekintése után, éhesen tértünk be az étterembe. Külső látvány után, kicsit félve. De a belépve már jobb lett a kedvünk. Hangulatos étterem. A felszolgáló leányzó rögtön jött. Az ételeket gyorsan hozták. Kiadós adagok és finomak voltak. Meg sem tudtuk enni, de készségesen...