noire étterem értékelései

Lájkold vagy oszd meg noire értékeléseit!

Olvasd el noire étterem értékeléseit!

noire értékelései

2020. februárban, barátokkal járt itt
Értékelt: 2020. február 27.
Egy vasárnap, ebédidőben tértünk be barátainkkal ebbe az út menti étterembe. Megmondom őszintén, nem ez volt az elsődleges választásunk, de az előre kiválasztott étterembe nem fértünk be, nem foglaltunk előre asztalt. Megjegyzem, a neten sehol sem jelezték, hogy ez szükséges lenne. Szóval úgy is mondhatnánk, hogy jobb híján kerültünk a vendéglőbe.
London , de Dabason -

London Vendéglő Dabas

2020. februárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. február 17.
Dabas határában áll ez az étterem, amely külsőre nem mutat sokat. Néhányszor már elautóztunk előtte, láttuk a táblát, miszerint újra megnyílt. Kíváncsiak voltunk, hogy miféle étterem lehet London névvel azon a környéken. Meglepően tágas, nagy boltíves teremben ültünk le.
Faház a város szélén -

Faház Vendéglő Lajosmizse

2020. januárban, a párjával járt itt
Értékelt: 2020. január 28.
Pénteki napon ebédelni tértünk be a vendéglőbe. Néhány asztalnál már ültek, ebédeltek. Mint kiderült menü is van az étteremben,de csak egy fajta. Aznap csontleves és rántott szelet hasábburgonyával, savanyú uborkával szerepelt a menüben. A férjem azt is kért, én pedig csak egy grillezett sajtot, csilis édes mártogatóssal, burgonyával, szóval nem egy túl komplikált fogást.
Előre megfontolt szándékkal -

Stones Pizzéria Békéscsaba

2019. decemberben, családjával (gyerekekkel) járt itt
Értékelt: 2019. december 21.
Igen, ahogy a címben írtam, mi előre megfontolt szándékkal mentünk a Stones-ba ebédelni, kisebb, nagyobb unokáinkkal. Már máskor is jártunk itt, kellemes emlékeket őriztünk a helyről, így nem volt kérdés, hogy hova menjünk. Asztalt foglaltunk, mert azt tapasztaltuk, hogy mindig sokan vannak az étteremben. Így is volt, láttunk másokat asztalra várni.
Jót, olcsón, gyorsan -

Spencer Bistro Tiszaföldvár

2019. decemberben, barátokkal járt itt
Értékelt: 2019. december 21.
Véletlenül láttuk meg a Spencert, parkoló helyet kerestünk a buszpályaudvar közelében. A kirakatra kiírt szöveg, miszerint 1650 forintért szabad szedéses étkeztetés van, nagyon csábítónak tűnt. A választék ugyan nem volt túl nagy, de azt gondolom, hogy a két leves, az ötféle főfogás, néhány savanyúság, saláta és egy desszert közül mindenki választhatott igénye szerint.
Vártunk, vártunk, de minek -

Taverna Étterem & Pizzéria Tiszaföldvár

2019. decemberben, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. december 21.
Temetésre mentünk Tiszaföldvárra. Mivel korán érkeztünk, gondoltuk, megebédelünk valahol. A Taverna útba esett, így ide tértünk be. Direkt készételt kértünk és a menü levesét, gondolva, hogy ezek gyorsan elkészülnek és még oda is érünk a temetésre. Előre szóltunk, hogy sietünk és csak akkor rendelünk, ha várhatóan el is tudjuk fogyasztani az ételt mire mennünk kell.
Útba esik jövet, menet -

5-ös Halászcsárda Kecskemét

2019. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. június 4.
Ahogy a címben írtam, nekünk útba esik Pest fele jövet, menet ez a Halászcsárda, ha az 5-ös utat választjuk. Többször is megálltunk már itt enni és eddig még nem csalódtunk. Az étlapon elég nagy a választék halételből, de aki nem szereti a halat, találhat más fogásokat is pl kemencében sült csülköt, erdélyi fatányérost,sztrapacskát, stb.
2019. májusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. június 4.
Már kétszer is ebédeltünk ebben a kis étteremben. Olyan helyet kerestünk, ahol gyorsan és jót lehet enni nem túl drágán. Ez az étterem pontosan ilyen. Csak néhány asztal fér el a helyiségben, de a teraszán s lehet enni, ha jó az idő, bár egyik alkalommal az esőben is ettek kint, a napernyők alatt. Van menü, de az hamar elfogy.
Se ilyen, se olyan -

Korona Étterem Lajosmizse

2019. márciusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2019. március 19. - 1 látogató hasznosnak vélte az értékelést
Lajosmizsén nem ismertünk egyetlen éttermet sem, így puszta véletlen, hogy ezt a helyet választottuk. Mi is hazafelé tartottunk és szerettünk volna egy ebédet valahol megenni. Az étterem ízlésesen volt berendezve és megterített asztalok várták a vendégeket, akik jöttek is szép számmal, mert az étterem kétféle menüje nem túl drága.
Először, de nem utoljára -

Kökénydombi Csárda Hódmezővásárhely

2018. júniusban, a párjával járt itt
Értékelt: 2018. június 22.
Útban hazafelé Szegedről már sokszor elmentünk a csárda előtt, de eddig még soha sem tértünk be ide. Most is csak azért, mert az az étterem, ahova többször jártunk, bezárt. Azt kell mondanom, hogy rosszul tettük, hogy eddig elkerültük ezt a helyet. Kedves, udvarias fogadás, szuper ételek, nem túlzottan magas árak, ezek jellemzik a csárdát.