Az egyik legjobb pisztrángsütöde

Pisztrángos DunabogdányPisztrángos Dunabogdány a térképen

Kiváló 2016. augusztusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. március 6.
A Pisztrángos egy alig észrevehető bodegában található Dunabogdányban a főút mellett, az út és a Duna között. (Én kétszer elmentem mellette, mire megtaláltam, mert a pontos címet nem ismertem, csak annyit, hogy Visegrád felé kell menni, és az út mellett van.)
Mi nyáron voltunk, akkor – a hatalmas forgalom ellenére – a kerthelyiségben le lehetett ülni, téli időszakban nem tudom hogy van, mert a bodega elég kicsi, de biztosan ilyenkor a forgalom is kisebb.
Úgy tudni, hogy a tulajnak szemben a Szentendrei-szigeten saját pisztrángnevelője van, onnan hozzák át a friss halakat. (De aztán lehet, hogy ez nem igaz, én attól hallottam, aki ajánlotta a helyet.)
Mi frissen sült pisztrángot ettünk, több variációban, én a szarvasgombásat, ami valami isteni finom volt, méltó a hely híréhez.
Ahogy láttam, külföldi turistacsoportokat is hoznak ide ebédelni, amikor mi voltunk, éppen egy busznyi francia jött, szerencsére pont sikerült őket elkerülni.
A sült pisztráng mellett kapni frissen füstöltet is, arra egy kicsit többet kell várni, de jól nézett ki.
Utoljára Szilvásváradon ettem ilyen finom sült pisztrángot, aki nem lakik túl messze, annak egy kirándulásnak is jó.

Pisztrángos további értékelései

2023.07.04a párjával
Egyszerűen,nagyszerű! Tökéletes Pisztráng, Levesek,saláta,öntetetek,sültkrumpli,desszertek,minden nagyon finom! Aki arra jár mindenképpen kóstolja meg! Kedvenc helyünk! Kirándulás után mindíg betérünk! Sosem csalódtunk! Visszatérünk!
2022.03.01a párjával
Hirtelen felindulásból álltunk meg egy kis uzsonnára itt, de nagyon pozitív csalódás volt. Nagyon finom pisztrángot ettünk, mindenki máshogy elkészítve kérte és mindegyik kivétel nélkül nagyon finom volt. Ha legközelebb erre járunk, valószínűleg ismét betérünk!
2021.10.05családjával
Vasárnap kora délután tértünk be családdal. Nem foglaltunk asztalt előre, de szerencsénk volt, éppen lett lehetőségünk leülni. Pisztrángot kértünk mindannyian, mindenki másképp elkészítve. A grillezett pisztráng nagyon finom volt, adagra is termetes, de a levesek és a túrógombóc is isteni finom...