Élvezhető, szerethető, régi vágású fősodratú csárda

Halászcsárda DunaföldvárHalászcsárda Dunaföldvár a térképen

Átlagos 2013. novemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. november 18.
Dunaföldvár két okból is kedves a szívemnek. Egyrészt hosszú ideig ott keltünk át a Dunán családi kiruccanások alkalmából, amíg rá nem szoktunk az északabbra fekvő hídra. Másrészt korábbi polgármesterével évekig egy társaságba jártunk együtt boroztunk s vitattuk meg az élet nagy dolgait.
Dunaföldváron található az ország egyik talpon maradt kopottas, retrohangulatú, az elmúlt fél évszázad kulináris kínálatán nem sokat változtató halászcsárdája. (Lásd még Kiskőrössy, Algyői, Solti, Baracsi stb.) Én jól tudom érezni magam ezeken a helyeken, akkor is, ha túlpaprikázzák és túlsózzák a halászlét, s ha egyetlen halelkészítési technológiájuk a pörköltet leszámítva a bő olajban való sütés. De még azt is elnézzük, hogy a borlapon szinte kizárólag nagypincészetek nedűi sorakoznak, Liszt, Györgyvilla, BB, mutatóba akad még Bock és Vesztergombi.
Az étlap elég széles, a jól ismert fogások sorjáznak rajta, a halkínálat belföldi, fogas, harcsa, ponty, süllő, pisztráng, na jó van egy „vadlazac” is, ami tájidegen, de azt elnézzük. Az árak barátságosak, a kilátás gyönyörű. Elfogadható fősodratú hely a dunaföldvári Halászcsárda, kiváló környezet a nosztalgiázásra.
Halászcsárda Dunaföldvár - Étel/italHalászcsárda Dunaföldvár - Étel/italHalászcsárda Dunaföldvár - Külső kép

Halászcsárda további értékelései

2023.12.12családjával
Átutazóban Dunaföldváron, betértünk egy ebédre. Szép helyen van a Dunaparton. Gyorsan felvették a rendelést. De, mivel volt a halászlevek mellett egy sűlt kecsege, kicsit többet kellett várni. Az ételek ízletesek. elég bagy adagok, a személyzet viszonylag kedves volt. Nem votak sokan péntek...
2023.09.09a párjával
Szívélyesen fogadtak. A rendelés után és az étkezés előtt kezet mostunk, a mosdó tiszta volt, papír és kézmosószer is rendben volt. Halászlét, és túrós csuszát ettünk, kávéval zártuk az étkezést. Minden ízletes és jó hőmérsékletű volt, az ételeket időben megkaptuk. Köszönjük szépen a precíz, és...
2022.08.29családjával
Nem foglaltunk asztalt, de du. 3 órakor érkeztünk. 10 perc után már lett asztalunk. A rendelést felvették, de nagyon sokára kaptuk meg, illetve az italokat hiányosan és az ételt is másképpen kértük, mint ahogyan először kihozták. A vegyes halászlé kiváló volt, azonban a kenyér kissé száraz és 4...
Erzsébet Nagy Szálloda Paks - Napi árak félpanziós ellátással
Erzsébet Nagy Szálloda Paks
Fried Kastély Hotel Simontornya - Legjobb ár
Fried Kastély Hotel Simontornya
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással