Esküvőhöz is kiváló

Kisduna Étterem & Panzió DunaharasztiKisduna Étterem & Panzió Dunaharaszti a térképen

Kiváló 2013. áprilisban, csoporttal járt ittÉrtékelt: 2013. június 30.
Áprilisban tartottuk itt az esküvőnket és egyben itt szállásoltuk el a külföldi vendégeinket is. Teljes mértékben meg voltunk elégedve a szolgáltatással: bőséges és finom ételek, udvarias és segítőkész pincérek, tiszta és nagy szobák. Mindenről gondoskodtak helyettünk: terítés, dekoráció, sütemények becsomagolása stb. Sok gondot levettek a vállunkról és az elszámolásnál is korrektek voltak.

Kisduna Étterem & Panzió további értékelései

2019.06.16a párjával
Már alig vártam a képek alapján, hogy egy vízparton, jó levegőn ebédelhessek a teraszon. Ezért választottam ezt az éttermet, és utaztam érte majd harminc km-t. A várt terasz a főút mellett volt. Bementünk. 40 fok. Levegő semmi. A légkondi állítólag ment, mi nem éreztük, mivel egy áttetsző műanyag...
2019.04.07gyerekekkel
A Pónifarmról hazafelé úton teljesen véletlenül álltunk meg itt a családdal ebédelni, az autóból láttuk meg a teraszt és az étterem feliratot. Olyan sok autó állt az étterem előtt és mellett, hogy csak a szemközti oldalon, a sörözőnél tudtunk leparkolni. Vasárnap fél 2 körül a napsütéses időben...
2018.11.10családjával
Szép környezetben,tiszta,rendes vendéglátóhely.A kiszolgálás gyors és udvarias.Egyéni kérésnek is szívesen tesznek eleget.Az ételek nagyon finomak,bőségesek.A választék lehetne gazdagabb,de valószínű a svédasztalos ebédnél bővebb lehetőségek állnak a vendégek rendelkezésére.A desszertek...