Kellemetlen tapasztalat

Sári Csárda DunakilitiSári Csárda Dunakiliti a térképen

Szörnyű 2015. októberben, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. október 27.
Hosszú hétvégi kiruccanásunk előtt már kinéztem ezt a helyet, hogy felkeressük, mivel jókat írtak róla itt is és máshol is.
Elég messziről érkeztünk és nem kis kitérő volt útvonalunkban, de gondoltuk kipróbáljuk, kár volt.
Szép helyen van, ragyogó környezet, hangulatos meg minden, belül is szép. Gondoltuk jó helyen vagyunk. Megközelítettük a bejáratot, még a kiírt ajánlatok is tetszettek.
Beléptünk, a belső is szép, csárda jellegű, viszont itt következett a kellemetlen rész.
Megtaláltuk a felszolgálókat, akik komolyan el voltak foglalva valami zenepult összeszerelésének megfigyelésével. Megkérdeztük, hogy hová ülhetünk le. Körbenézett egyikük és azt mondta, hogy a tornácon. Kicsit meglepődtem, de mondom nézzük meg. A pultban lévő hölgyet, még megkérdeztem, hogy merre van, akik megmutatta, hogy melyik ajtón kell kimenni. Hááát, egy kellemetlenül hűvös, nem fűtött és erősen cigaretta illatú helyre érkeztünk, ahol gyorsan el is ment a kedvünk, hogy ott együnk. Gyorsan el is hagytuk a helyet.
Pár javaslat:
1., Ha céges rendezvényre vagy zárt körű rendezvényre készülnek, akkor írják ki.
2., Ha a fenti igaz, akkor ha mégis bemegy az ember, akkor mondják azt, hogy: "Elnézését kérjük, de zárt körű rendezvényünk lesz és arra készülünk, így nem áll módunkban vendégül látnunk Önöket".
3., Egy gyerekes családot nem akarjanak már egy hideg, fűtetlen és erősen cigaretta szagú helyen elhelyezni!!!
Nagyon felmérgesített!
Hangulat:Szörnyű
Tisztaság:Szörnyű

Sári Csárda további értékelései

2023.04.08a párjával
Úgy jutottunk a Sári Csárdához, hogy falvakon keresztül zárva volt minden. De tényleg, már vagy 4 vagy 5 helységen át kopogtunk, próbálkoztunk, kilincseltünk, vagy zárva volt, vagy már nem adtak enni. Ez biztos, hogy szerdán volt, mert a Kék Duna Lipóton szerdán van zárva, és ott is próbálkoztunk...
2022.03.26a párjával
Dunakilitin wellnesseztünk és a vacsoránkat itt költöttük. Nagyon fenséges és bőséges adagokat kaptunk. Első este megállapítottuk, hogy ha közelebb laknánk, nagyon gyakran látogatnánk a helyet. A pincérek nagyon lazák és viccesek, ugyanakkor profik is. Leírhatatlanul jó a konyha, aki teheti,...
2020.08.07családjával
.. pedig nem szeretem a csárdákat, a magyaros éttermeket. Ahogy többen leírták, a Sári csárda nagyon szép helyen található. Ezt különösen élveztük, mert alig volt vendég. Ez a hely hatalmas, egyszerre több esküvőt is tudnak szervezni, ehhez képest most egy-két asztalnál ültek. El tudom...