Visszatérünk!

Sári Csárda DunakilitiSári Csárda Dunakiliti a térképen

Kiváló 2016. októberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2016. november 14.
Csak az jöjjön ide aki szeret enni, aki szereti az ízeket akár a hagyományos, akár a különleges ízeket megtalálja. Vigyázat az adagok hatalmasak, de annyira finomak, hogy nem lehet ott hagyni. Nem szoktunk kenyeret enni, de amit ott kaptunk, az a kemencében sült ropogós héjú friss, illatos... s mikor azt hiszed, hogy nem tudsz megmozdulni a pincér a figyelmedbe ajánlja a finomabbnál finomabb desszerteket. Szóval az étkezés után de már közben is érdemes kisétálni. Csodálatos a Duna-holtág hangulatos stéggel, ápolt a fű, virágok, kemencék, pince... mindenen érződik a gondos gazda szeme és keze. Ha nagyon elkalandozunk a figyelmes pincér megkérdezi hozhatja-e a következő fogást, nehogy meghűljön mire visszaérünk. A fizetésnél sem volt meglepetés plusz vagy rejtett költségek nem kerültek a számlára. Köszönjük hogy ott lehettünk, és biztosak vagyunk benne, hogy helyénvaló köszönés a viszontlátásra.

Sári Csárda további értékelései

2023.04.08a párjával
Úgy jutottunk a Sári Csárdához, hogy falvakon keresztül zárva volt minden. De tényleg, már vagy 4 vagy 5 helységen át kopogtunk, próbálkoztunk, kilincseltünk, vagy zárva volt, vagy már nem adtak enni. Ez biztos, hogy szerdán volt, mert a Kék Duna Lipóton szerdán van zárva, és ott is próbálkoztunk...
2022.03.26a párjával
Dunakilitin wellnesseztünk és a vacsoránkat itt költöttük. Nagyon fenséges és bőséges adagokat kaptunk. Első este megállapítottuk, hogy ha közelebb laknánk, nagyon gyakran látogatnánk a helyet. A pincérek nagyon lazák és viccesek, ugyanakkor profik is. Leírhatatlanul jó a konyha, aki teheti,...
2020.08.07családjával
.. pedig nem szeretem a csárdákat, a magyaros éttermeket. Ahogy többen leírták, a Sári csárda nagyon szép helyen található. Ezt különösen élveztük, mert alig volt vendég. Ez a hely hatalmas, egyszerre több esküvőt is tudnak szervezni, ehhez képest most egy-két asztalnál ültek. El tudom...