Élet a széleken

Sári Csárda DunakilitiSári Csárda Dunakiliti a térképen

2023. áprilisban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2023. április 8.
Úgy jutottunk a Sári Csárdához, hogy falvakon keresztül zárva volt minden. De tényleg, már vagy 4 vagy 5 helységen át kopogtunk, próbálkoztunk, kilincseltünk, vagy zárva volt, vagy már nem adtak enni. Ez biztos, hogy szerdán volt, mert a Kék Duna Lipóton szerdán van zárva, és ott is próbálkoztunk két másik hellyel, ott se jött össze. Na, de végül az elektronikus útmutatások alapján idejutottunk a Sári Csárdába és egy jót ebédeltünk. Nagyon pozitív tapasztalatok vannak itt, meg mások is. A felszolgálással semmi hiba. Rutinos, nem tesz hozzá még plusz energiát, felszolgál, de profi módon. Ebben a vendéglőben a megfelelő oldalról szolgálják fel az italt és a savanyúságot is. Érdeklődő a pincér, és segítőkész. Az étlap elég bonyolult, külön elől megnézed a tételt, aztán hátralapozhatsz az áráért, közben teljesen belebonyolódsz. Fura egy szokás. Szerintem mi középkategóriás, vagy inkább a helyhez képest olcsónak számító ebédet kértünk, nejem fokhagymalevest és aprópecsenyét, én májgombóclevest, meg szalontüdőt, itt pejsli (jó név), burgonyagombóccal és nagyon finom. Azt hiszem ez volt aznap a legjobb étel. Egyébként semmi homárt, Wagyu marhát vagy rántott libamájat nem kértünk, egy szerény ebéd volt. Írjuk a hely javára, hogy kérés nélkül kaptam a leveshez erőspaprikát. Jót ebédeltem. Feleségem nem volt annyira elragadtatva, de nem tartotta rossznak sem. A limonádé házi limonádénak van indítva, de csak egy gépi, a legkommerszebb dolog, ami létezik, a fiú mondta is, hogy ekkora az adag, ennyit ad ki a gép egyszerre, azért ennyi. És a limonádé nem is volt drága. Viszont a zene uramfia, elképesztő, nyomorúságos, igénytelen dajdajt kell az ebédhez elviselni, na jó, legyen csárda, legyen magyaros, nem várhatom el, hogy mezőségi táncok menjenek, vagy Sebestyén Márta, azt se, hogy valami cigányzenészes népi műdal, Akácos út, kispejlovam, hasonlók, de ez a Fásy Ádám szintű mulatós izé, ez megalázta az ebédet rendesen. Mindenből a legalja ment, mint egy zsákfalu negyedosztályú kocsmájában. A WC viszont nagyon tiszta, gondozott, mozgássérült WC is van, szóval a színvonal keveredik erősen valami mással. Meg hát ez egy határcsárda, közel a hármashatárhoz. A vendégek zöme, gondolom, határon túli, osztrák vagy szlovák. Muszáj a képükbe belemászni ezekkel a mindenhová kifüggesztett nagymagyarországos micsodákkal? Én szeretném, ha a szomszéd országokba mindig azt raknák elém, hogy na, ezek a gatyakorc magyarok mindig megtámadtak minket, vagy császári birodalmunk levert, izgága lázadói? Hát én nem is tudom de lelke rajta, aki ezt így szereti. Kártyával nem lehet fizetni, csak készpénzzel, vagy úgy, hogy egy külön szobában van egy ATM és ott kiveszel pénzt. Hmmm de valamit még hozzátennék. Jópár étteremben ettünk az elmúlt napok során, nem azonos minőségben, de szinte mindenhol legalább ilyen jó volt a konyha, jó volt a kiszolgálás, de toronymagasan a Sári Csárda volt a legdrágább. Másnap ettünk egy nagyon finomat egy másik falu éttermében, szintén egy-egy leves, egy-egy átlagos második, és fele ennyit fizettünk, mint itt.
Sári Csárda Dunakiliti - Külső képSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - Étel/italSári Csárda Dunakiliti - Étel/italSári Csárda Dunakiliti - MosdóSári Csárda Dunakiliti - MosdóSári Csárda Dunakiliti - MosdóSári Csárda Dunakiliti - MosdóSári Csárda Dunakiliti - MosdóSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - Étlap/itallapSári Csárda Dunakiliti - Étlap/itallapSári Csárda Dunakiliti - Étlap/itallapSári Csárda Dunakiliti - Étlap/itallapSári Csárda Dunakiliti - BelsőSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - BelsőSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - BelsőSári Csárda Dunakiliti - BelsőSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - BelsőSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - Étel/italSári Csárda Dunakiliti - Étel/italSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - Külső képSári Csárda Dunakiliti - EgyébSári Csárda Dunakiliti - Külső képSári Csárda Dunakiliti - Külső képSári Csárda Dunakiliti - Külső kép

Sári Csárda további értékelései

2022.03.26a párjával
Dunakilitin wellnesseztünk és a vacsoránkat itt költöttük. Nagyon fenséges és bőséges adagokat kaptunk. Első este megállapítottuk, hogy ha közelebb laknánk, nagyon gyakran látogatnánk a helyet. A pincérek nagyon lazák és viccesek, ugyanakkor profik is. Leírhatatlanul jó a konyha, aki teheti,...
2020.08.07családjával
.. pedig nem szeretem a csárdákat, a magyaros éttermeket. Ahogy többen leírták, a Sári csárda nagyon szép helyen található. Ezt különösen élveztük, mert alig volt vendég. Ez a hely hatalmas, egyszerre több esküvőt is tudnak szervezni, ehhez képest most egy-két asztalnál ültek. El tudom...
2019.08.21gyerekekkel
Családi ebédre tértünk be augusztus 20-án. Gyönyörű környezet fogadott minket és az is tetszett, hogy volt légkondi, így nem kellett megsülnünk. A kiszolgálás aránylag kedves, bár inkább a személytelenebb, klasszikus pincérmodort hozza. A rendelésfelvételnél kiderült, hogy nem igazán lehetnek...