Könnyed ebéd,nyaraláskor

Fiesta Étterem DunapatajFiesta Étterem Dunapataj a térképen

2015. júliusban, gyerekekkel járt ittÉrtékelt: 2015. augusztus 13.
A Szelidi-tó csodás hely,bár számomra érthetetlen,hogy miért van országosan - és méltatlanul - elhanyagolva,mind a hírekben,mind a turisztikai kiadványokban,bár sejtem,hogy ez valószínűleg a hibás helyi marketing miatt van. Mi szeretünk odajárni,a tó vize tiszta,kellemes... A nagystrandnál a Szittyótéren (igen,Szittyótér :-) ) több büfé,étkezde található. Mint a Fiesta,amelyről most írok. Előnye (ennek és a soron a többinek is),hogy fedetten,mégis nyitottan,levegőn ehetünk. Kislányommal voltam itt júliusban többször is,csak azt tudom mondani,hogy a körülményekhez (versenytársak,az emberek kevés pénze,hétköznap volt,mikor ott jártunk) képest jól helytállnak. Kislányom rántott sajtot evett többször is sült burgonyával és bár a sült krumpli fagyasztott,ez egyértelmű,a sajt nem "mű" és nagyon nagy adag,szerintem felnőttnek is,készséggel elcsomagolják a maradékot.
Egyébként van külön gyermekmenü is,ha gyermekkel érkezünk,nem is egy fajta.
Én ettem már ott hamburgert is,szerintem egyáltalán nem drága pl.550 forint egy "ízesített",tehát mexikói,hawaii,stb. és kimondottan jól lehet vele lakni.
A felszolgáló hölgy elég unott volt,több alkalommal is,bár tudom,nem lehet a legjobb ott álldogálni mondjuk egy hétfői napon és 2 embert "őrizni",de hangsúlyozom azon véleményemet,hogy a vendéglátás kiemelten olyan szakma,ahol az emberi kapcsolatok meghatározóak. Szívesebben tér vissza az ember egy olyan helyre,ahol kedvesek,barátságosak,segítőkészek,mint egy rossz aurájú helyre.

Összességében jók az étteremről a tapasztalatok,ezután is többször fogjuk választani egy ebédre a tóparton.

A feltöltött képen a már elcsomagolt sajtszelet látható,csak a viszonyítás kedvéért,hogy látszódjon a méret!
Fiesta Étterem Dunapataj - Étel/ital

Fiesta Étterem további értékelései

2020.08.17családjával
Kellemes a hangulat, kedves a kiszolgálás. Finomak az ételek. Nagyok az adagok nem találtunk kivetni valót.
Waterfront Lodge Dunapataj - Napi árak reggelis ellátással
Waterfront Lodge Dunapataj
Fried Kastély Hotel Simontornya - Legjobb ár
Fried Kastély Hotel Simontornya
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással