Nyerő halászlé

Dunagyöngye Halászcsárda DunaújvárosDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros a térképen

Kiváló 2017. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2017. augusztus 16.
Évek óta járunk ide, legyen az családi alkalmak vagy bármi egyéb. A hangulatra sosincs panasz, kedves és figyelmes a kiszolgálás, ami még gyorsasággal is párosul.
Az étlap bő választékot kínál, nemcsak halételekből válogathatunk. Mindenesetre itt lehet közel-távol a legjobb halászlevet enni, mindenkinek figyelmébe ajánlom a harcsából készült változatot! Érdemes ide elmenni..

Dunagyöngye Halászcsárda további értékelései

2022.06.12családjával
Tegnap Dunaújvárosban nosztalgia kirándulást tettünk. 13:15-kor ebédidőben lementünk a DUNAGYÖNGYE halászcsárdába. Mi tudatlan vidékiek.( Budapest,Üröm) Nem tudtuk, hogy ide csak helyfoglalással lehet bejutni. Na, az ott álló vendéglátós "uraktól" azonnal megkaptuk az eligazitást. Nem az a baj,...
2022.01.25a párjával
Hétfőn nyitva tartó éttermet kerestünk a környéken, ezt találtuk a neten. A halételek finomak, jók voltak, a harcsapaprikás túroscsuszával a pincér szerint bőséges adag, szerintünk közepes volt. És a meglepetések. Az étlapon "persze nem vettem észre a 12 százalék felszolgálói díjat, így a...
2019.09.22a párjával
Rácalmási kirándulás után itt ebédeltünk, és egyáltalán nem bántuk meg a választásunkat. Könnyen megtaláltuk az éttermet, bár egyáltalán nem vagyunk ismerősek Dunaújvárosban. Ifjúsági sziget, a környéken retró, lepattant épületek, Duna-part, csendes, nyugis környezet. A halászcsárda meglepően...
Duna Relax Hotel Ráckeve - Relax Wellness Félpanzióval - teljes előrefizetéssel
Relax Wellness Félpanzióval - teljes előrefizetéssel
Duna Relax Hotel Ráckeve
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással