Egy gyöngyszem a Dunánál

Dunagyöngye Halászcsárda DunaújvárosDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros a térképen

Kiváló 2013. májusban, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. január 21.
Nagyon kényelmes és kellemes hely, ahol alkalmanként élőzene közben étkezhet az ember. Mind az étterem, mind a mellékhelyiségek tiszták.
A kiszolgálás kitűnő, barátságos, kedves pincérek szolgálják fel az ételeket, amik nagyon finomak.
Bátran ajánlom mindenkinek, aki szeretne egy kicsit kikapcsolódni és egy jót enni, megéri!

Dunagyöngye Halászcsárda további értékelései

2022.06.12családjával
Tegnap Dunaújvárosban nosztalgia kirándulást tettünk. 13:15-kor ebédidőben lementünk a DUNAGYÖNGYE halászcsárdába. Mi tudatlan vidékiek.( Budapest,Üröm) Nem tudtuk, hogy ide csak helyfoglalással lehet bejutni. Na, az ott álló vendéglátós "uraktól" azonnal megkaptuk az eligazitást. Nem az a baj,...
2022.01.25a párjával
Hétfőn nyitva tartó éttermet kerestünk a környéken, ezt találtuk a neten. A halételek finomak, jók voltak, a harcsapaprikás túroscsuszával a pincér szerint bőséges adag, szerintünk közepes volt. És a meglepetések. Az étlapon "persze nem vettem észre a 12 százalék felszolgálói díjat, így a...
2019.09.22a párjával
Rácalmási kirándulás után itt ebédeltünk, és egyáltalán nem bántuk meg a választásunkat. Könnyen megtaláltuk az éttermet, bár egyáltalán nem vagyunk ismerősek Dunaújvárosban. Ifjúsági sziget, a környéken retró, lepattant épületek, Duna-part, csendes, nyugis környezet. A halászcsárda meglepően...
Duna Relax Hotel Ráckeve - Duna-parti tavaszi kikapcsolódás
Duna-parti tavaszi kikapcsolódás
2024.06.20-ig
Duna Relax Hotel Ráckeve
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással