Halas ebéd a Dunánál

Dunagyöngye Halászcsárda DunaújvárosDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros a térképen

Kiváló 2019. szeptemberben, a párjával járt ittÉrtékelt: 2019. szeptember 22.
Rácalmási kirándulás után itt ebédeltünk, és egyáltalán nem bántuk meg a választásunkat. Könnyen megtaláltuk az éttermet, bár egyáltalán nem vagyunk ismerősek Dunaújvárosban.
Ifjúsági sziget, a környéken retró, lepattant épületek, Duna-part, csendes, nyugis környezet.
A halászcsárda meglepően tágas, sok asztal van, és ehhez elég sok vendég is, népszerűnek tűnik a hely. Barátságos, korrekt, profi pincér szolgált ki bennünket. Nagyon rugalmas volt és segítőkész.
Az étlapról főleg a halételekkel szemeztünk, elvégre ezért jöttünk halétterembe.
Korrekt árfekvés, a főételek 2500 Ft környékén + körettel is még 3000 Ft környékén vagy kicsivel alatta jöttünk ki. A csészényi levest is ketten ettük (erőleves házi májgombóccal 550 Ft), a csípős paprika be volt készítve az asztalra, bár mi nem éltünk vele. Halászléből 3 félét készítenek, 2 féle méretben, a nagy adag már inkább családinak mondható, kisbográcsban érkezett a szomszédos asztalhoz.
Az ételek gyorsan elkészültek.
A főételek nem hatalmas adagok, de bőven jól lehet lakni. Ha valaki többfélét akar kóstolni, lehet 70%-os áron kis adag ételt is kérni elég sokmindenből.
Főételként halnyársat (2290 Ft) és lazacot ettünk citromvajas koktélrákos raguval (2590 Ft), a rákok igen kis aprók voltak és mennyiségre nem túl sok. A halakra igaz volt mindkét fogásnál, hogy némiképpen túlkészültek, viszont a fűszerezés rendben volt. A savanyúságból egy vegyes 2 személyes ízelítőt kaptunk (káposzta, paradicsom, uborka saláta 450 Ft).
Az összélményre nálam megvolt az 5 pont, ha itt laknánk a környéken, biztos, hogy visszajáró vendégek lennénk.
Van teraszuk is, de ottjártunkkor minden vendég a benti étteremrészben ült.
Ketten 7500 Ft-ból bőségesen megebédeltünk, 2 itallal együtt (igaz, alkohol nem volt benne, az nyilván dobott volna a végösszegen).
Dunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - Külső képDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - Étlap/itallapDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - Külső képDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - Étlap/itallapDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - Étlap/itallapDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - Étlap/itallapDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - Étel/italDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - Étel/italDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - Étel/italDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - Étel/italDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - BelsőDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - BelsőDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - BelsőDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - BelsőDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - MosdóDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - BelsőDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - BelsőDunagyöngye Halászcsárda Dunaújváros - Külső kép

Dunagyöngye Halászcsárda további értékelései

2022.06.12családjával
Tegnap Dunaújvárosban nosztalgia kirándulást tettünk. 13:15-kor ebédidőben lementünk a DUNAGYÖNGYE halászcsárdába. Mi tudatlan vidékiek.( Budapest,Üröm) Nem tudtuk, hogy ide csak helyfoglalással lehet bejutni. Na, az ott álló vendéglátós "uraktól" azonnal megkaptuk az eligazitást. Nem az a baj,...
2022.01.25a párjával
Hétfőn nyitva tartó éttermet kerestünk a környéken, ezt találtuk a neten. A halételek finomak, jók voltak, a harcsapaprikás túroscsuszával a pincér szerint bőséges adag, szerintünk közepes volt. És a meglepetések. Az étlapon "persze nem vettem észre a 12 százalék felszolgálói díjat, így a...
2019.01.16gyerekekkel
Január 13-án a 60. születésnapomat ünnepeltük a halászcsárdában és most sem csalódtunk benne. Évente több alkalommal térünk be a Dunagyöngye Halászcsárdába és legtöbbször elégedetten távozunk. Most egy 17 fős asztaltársasággal fogyasztottuk el az ünnepi ebédet. A társaság évjárata a 6 évestől a...
Duna Relax Hotel Ráckeve - Nyaralás Duna Relax módra
Nyaralás Duna Relax módra
06.21-08.31.
Duna Relax Hotel Ráckeve
Fried Kastély Hotel Simontornya - Legjobb ár
Fried Kastély Hotel Simontornya
Hotel Imperial Gyógyszálló Kiskőrös - Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással
Kikapcsolódás Kiskőrösön korlátlan gyógyfürdőzéssel, félpanziós ellátással