Nagy csalódás!

Minorita Borozó - Söröző & Étterem EgerMinorita Borozó - Söröző & Étterem Eger a térképen

Szörnyű 2014. szeptemberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2014. szeptember 22.
Egy nagyon kellemes hétvége mélypontja volt az az ebéd, amit itt kisebb-nagyobb sikerrel elfogyasztottunk. Mivel sok vendég volt, türelmesen vártunk a rendelésfelvételre, nyilván csúcsidőben nem megy olyan gördülékenyen minden. Lehet ennek volt köszönhető az is, hogy 3 üdítőt fél óra alatt sikerült kihozni. A felszolgáló úr logikáját már ekkor sem lehetett érteni, ugyanis az asztalokat nem sorrendben és asztalonként egyben szolgálta ki, hanem a tálcáról egy italt egyik asztalhoz, másikat kettővel hátrébb, harmadikat meg megint egy másik asztalhoz tette le, így egy társaság sem kapta meg egyszerre az italokat, mindenhol várni kellett a teljes kiszolgálásra. A tonikot szénsavmentesen kaptam meg, nem kommentálom.
Az ételt több mint egy órával a rendelés után hozták ki, ugyanazzal a logikával szervírozva, mint az italokat. Semmi baj, sokan voltak, csúszás megesik. Az már más tészta, ha az ételt teljesen kihűlt állapotban kapjuk meg, frissen sült címen. Lehet kész volt az már fél órával előbb is, csak állt egy picit a tálaló pulton. Kértük a felszolgálót, hogy melegítsék meg az ételeket, elnézést nem kérve ezt meg is tették. Igen ám, de sikerült a komplett kompozíciót (tehát az amúgy hozzá járó hideg salátát, paradicsomot is) a sütőbe/mikrohullámúba helyezni. Hát a forró saláta nem finom. Illenék a díszítést melegítés előtt leemelni a tálról, majd melegítés után visszatenni. Egye fene, csak együnk. Még rendeléskor jeleztük, hogy kérnénk két uborkasalátát is, így szóltunk, hogy azt is legyenek kedvesek hozzá kihozni. Negyed óra múlva sem jött. Bementem és immáron egy felszolgáló hölgynek jeleztem, hogy a főételhez még mindig nem kaptuk meg a salátát. Ő elnézést kérve ígérte intézkedik, hallottam is, hogy szól a benti kollégáknak. Nah most további várakozás után sem érkezett meg az ’ubisali’, így szóltam a rendelést felvevő felszolgáló úrnak, hogy már ne is hozza ki, mert nem sokára végzünk az étkezéssel. Erre ezt a választ kaptam: „Jó”. Hát szerintem meg nem jó. A minimális „elnézést kérünk” most sem hangzott el. Két-három falat után én le is tettem a kést, villát, vágni nem lehetett a kárpáti borzaskánkat. Azon meg sem lepődtem, hogy fizettetni nem jött ki az asztalhoz, hanem sorba kellett állni a kasszánál. Miközben ütötte fel a tételeket, megjegyeztem, hogy a ki nem hozott uborkasalátát ugye nem számolja fel? Azt mondta nem, és a történetben ennél a résznél én voltam a hülye, mert el is hittem, főleg, hogy most már kissé idegesen arra koncentráltam, hogy fizetés után a vendégkönyvet fogom kérni. A véleményemet le is írtam, másolatot nem kaptam róla, aztán távozás után gondoltam megnézem a számlát. Persze, hogy felütötte az uborkasalátákat. 6 tétel helyett 8 tétel. Nagy matek nem is kell hozzá, hogy 3 étel és 3 üdítő mellett mi lehet az a másik kettő. Itt én hibáztam, rögtön ellenőriznem kellett volna a blokkot. Nos, meglepő vagy sem, de véletlenül sem ajánlom ezt a helyet senkinek!
Hangulat:Szörnyű

Minorita Borozó - Söröző & Étterem további értékelései

2018.11.05a párjával
A vacsorára gyúrunk, így gondoltuk ebédre csak valami gyors, olcsó ételt ennénk. Arra sétálva megláttuk hogy egy adag halászlé és egy túrós csusza 1300 ft, így jó ötletnek tűnt. Na nem volt az! A kiszolgálás csapnivaló, a kishölgyre jó sokat kellett várnunk, bár nem értem miért, mert rajtunk...
2018.09.13gyerekekkel
Senkinek nem ajánlom, miért is? - Már az étlap kihozatala is min. negyed óra volt. - Az ételre nem tudom mennyit kellett várni, de 4 gyerekkel egy örökkévalóságnak tűnt (2 család). - Az étel kritikán aluli, 4 különbözőt rendeltünk, mind a 4 az éppen még ehető kategória alját súrolta. -...
2018.07.28a párjával
Felszolgálók nem szakmabeliek és nem is érdekelte a vendég. Kis törött szélű csészében, még kisebb langyos halászlé 5 cm-es halszelet véggel. Hideg túrós csusza. Valószínű érezték, hogy a leves túl kicsi, mert a túros csuszát már akkor kihozták amikor a levest csak félig ettük meg.Volt még mellé...
Agria Vintage Apartman Eger - Egri kikapcsolódás
Egri kikapcsolódás
2024.09.01-ig
Agria Vintage Apartman Eger
Lifestyle Hotel Mátra Mátraháza - A Mátra felfedezése a legjobb áron
A Mátra felfedezése a legjobb áron