Étterem a vár alatt

Várkert Étterem EgerVárkert Étterem Eger a térképen

Átlagos 2016. októberben, családjával járt ittÉrtékelt: 2016. október 5.
A várból kijövet megtetszett a hangulatos terasz, így beültünk vacsorázni. Kis várakozás után érkezett is a pincér, felvette az italrendelést, és nemsokára hozta is azokat. Addigra sikerült is választanunk, "csirkemell kecskesajttal és grillezett zöldségekkel"- re esett mindkettőnk választása. Nem kellett sokat várni az ételre, ami nagyon szépen volt tálalva, bár mennyiségre nem volt túl nagy adag, de ízre nagyon finom volt....ettünk is volna még belőle, ha többet adnak :)
Kértük a számlát, ami nagy meglepetésemre egy kézzel írt cetlin érkezett, aláhúzva, összeadva...( Egerben más vendéglátóhelyen is tapasztaltam hasonlót....) 2 üdítő, 2 főétel 5700.- ( másnap a sétálóutcában, igaz más kaliberű helyen desszerttel 2200.-ot fizettünk, és jól laktunk! Igaz, számlát ott se kaptunk, csak kézzel írt blokkot...)
A tisztaság megfelelő volt, és a kiszolgálás is.

Várkert Étterem további értékelései

2019.11.02gyerekekkel
Mivel a várból kijövet éhesek voltunk ezért ide tértünk be. Nem kellett volna! Mire visszajöttünk a mosdóból a külföldiek elfoglalták a helyünket. A kiszolgálás irtó lassú, kb. 3-szor kellett szólni, mire fizethettünk. Kis adagokat kértünk, erre közölték csak nagy adag van, aminek a felét...
2019.01.06családjával
Az év utolsó napjit Egerben töltöttem a szüleimmel. Minden nap más más étterembe ebédeltünk. Az év első napján elmentünk sétálni a városba. A Várkert Étterembe már nem először voltunk. Így ismét betértünk az étterembe. A pincér nagyon udvariasan kísért az asztalhoz. Majd amikor rendelni...
2017.08.06gyerekekkel
A várból visszafelé betértünk ebédelni.Az étlap alapján gondoltuk megéri,de amikor megkaptuk a kért ételeket,bizony elég nagyot csalódtunk.Az íz és a minőség sem volt a tppon.Arról nem is beszélve,hogy a felszolgáló a negyed üveg sört simán elvitte,még csak elnézést sem kért utólag.Bár szerintem...