túlértékelt

Aqua Villa étterme EgerAqua Villa étterme Eger a térképen

Gyenge 2015. februárban, a párjával járt ittÉrtékelt: 2015. február 17.
A hangulat, a belső design kellemes, az árak nagyon kedvezőek,az italok nagyon finomak voltak ( házi ribizli szörp) de nem volt elég hideg, illetve sörös korsóban érkezett. A pincér a mellettünk lévő üres asztalról szedte le rendszeresen a terítéket amikor új fogásokat hozott. A felvágottas hidegtál és a sajtok minősége rendben volt, a tálalásnál én lehagynám az aszalt gyümölcsöket, esetleg magvakkal, friss szezonális gyümölcsökkel ,birsalmasajttal lehetne helyettesíteni. Az előételként felszolgált avokádó krémben a majonéz elnyomott minden más ízt, a mellé felszolgált kenyér minősége katasztrofális, esetleg pirítva elment volna. A bélszín tatár tonhalkrémmel finom, az este egyik kiemelkedő fogása. A libamáj kolbász paszternák pürével és petrezselyem szósszal nevű ételről nem, csak a helyette kihozott ( és szóvá nem tett) libamáj tócsnival nevű ételről tudok nyilatkozni, mégpedig annyit hogy fantáziátlan és unalmas. A legnagyobb csalódás viszont a főétel volt, kacsamell, kukoricapüré, sütőtök: A kacsa túlment, már majdnem szárazra sikerült, a köretek ízetlenek voltak, a kukoricához én némi vajat és parmezánt kevernék, a tökre pedig só, bors, friss kakukkfű egy kevés olivaolaj mehetne, mert így ízetlen, unalmas maradt egy egyébként remek hármas párosításban. Viszont a por alapból készült barna mártásra már tényleg nincsenek szavak, sem itt, sem más étteremben. Én azt látom hogy remek próbálkozás a hely, látszik hogy van igény a környéken a jó minőségű ételekre, kulináris gyöngyszemekre, de sajnos amit a Macokban már kezdenek megérteni, itt még a közelében sem járnak.

Aqua Villa étterme további értékelései

2020.09.25a párjával
Első ránézésre,kívüről, semmitmondó kis étteremnek tűnik.Jó idő volt ezért a kerthelységben ebédeltünk.Az étlap áttekintése után úgy volt hogy felállunk és távozunk,de mégis azt mondtam adjunk egy esélyt ennek az étteremnek is.Nem sok választék volt és nem is találtuk érdekesnek az ételeket. De...
2016.11.14a párjával
A Hotel Aqua-ba szálltunk meg, félpanziós ellátással, melyet a Zsálya Bisztróban fogyasztottunk el.A reggeli választéka szűkebb volt, de számunkra megfelelő, a vacsora háromfogásos, menüválasztással, ami szintén finom volt. A kiszolgálással és az ételekkel is meg voltunk elégedve. Ár-érték...
2016.07.11barátokkal
Az persze megérthető, ha a borfesztiváli részvétel mellett az étterem már alig működőképes, de akkor minek vendéget fogadni, miért nem lehet bezárni ideiglenesen? Mert az ételekre, sőt a kiszolgálás színvonalára sem lehetett panaszunk vasárnap délután Egerben, de két óra várakozás az ebédre még a...